Advertenties

Na 10 min rijden tikken tijdens gas geven

Gestart door flotje84, 14 december 2007, 16:45:11

Vorige topic - Volgende topic

flotje84

Beste mensen,

Ik heb sinds een week een last van het volgende,

Nadat ik ongeveer 10 minuutjes heb gereden komt er tijdens het optrekken van de 1ste versnelling naar de 2de versnelling en van 2 naar 3 enz. een raar getik onder de auto vandaan. Het is alleen tijdens het gas geven, en niet tijdens stationair lopen, ik hoor tijdens het rijden duidelijk dat het geluid ergens achter mij vandaan komt. Dus ik dacht ik ga deze site maar raadplegen voor de 2de keer. :) Nu heb ik veel informatie gevonden, maar ik kom niet verder dan dat er wat met mijn kat. aan de hand kan zijn.

Nu ben ik vandaag bij een lasbedrijf geweest omdat ik de F.A.Q had gelezen en daar stond dat het de ophanging van de kat. kon zijn. Maar daar zijn ze tot de conclussie gekomen dat alles goed vast zit, de uitlaat is overigens nieuw en zit er 2 maandjes onder. 

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak met een garage omdat mijn termostaat niet goed werkt, ik zal ze dus gelijk vragen of ze dit probleem kunnen verhelpen. Ik ben heel benieuwd of iemand dit probleem ook heeft gehad? Of weet wat het kan zijn.

Alvast bedankt voor de reactie's!

Paul

Waarschijnlijk komt de uitlaat tegen de achteras.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

DannyF

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev