Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 21

Gestart door Jan van Heteren, 26 november 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

Nick Mattheus

Citaat van: tjakobs op  6 februari 2008, 21:45:45
Ja inderdaad!!!

Is het nou die witte of die blauwe op de foto?

:P

maakt mij nu niet meer uit, toch goed dat je hem onder handen genomen hebt dan :D !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Dirk Kuipers

Alex, heb je dat allemaal zelf strak gemaakt? 
Die dakstrippen bv, die zijn toch wel dichtgelast? En de sloten? Etc? Of heb je dat allemaal gewoon vol gesmeerd?

Wel een erg leuk plaatje, zo op straat. :)

Alex Verloop

heb niet overal foto's van gemaakt tijdens het gehele proces. Alles is dichtgelast, deuren, koffer etc ;)

Dirk Kuipers

Erix

Heeeel erg netjes Alex!!!  _o_

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

p.s.
Op de eerste foto staat er naast jouw auto een zilvere Mitsubishi Galant (zo te zien een VR4) ... stond die daar ook te koop destijds?
ZX-Audio · the finest audio products around

Alex Verloop

die VR4 stond daar inderdaad ook te koop, maar dat is dan al wel 3 jaar geleden ondertussen... stiekum daar nog even een proefritje mee gemaakt destijds  8) maar viel iets buiten me budget  :D

peterachterop

Alex Verloop

bestaan meer Peter's dan alleen Dhr achterop ;)

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Nick Mattheus

ja remko, bij jou waren de cabrio'tjes precies niet goed genoeg :neen:

en wat volgt er nu op? :q

Decepticon#1

@Dirk...ik wil wel een blokje met je om na het FEC! PS: Was het zo eng om aan te zien dat je je ogen dichtknijpt  :D :D Straks kun je het FEC niet meer vinden...dan rijd ik m er wel heen!

@Lex: opnieuw? Hoezo moet ik dat weten  :q :D Y Gelukkig goed gekomen! Erg gaaf, je hebt geen woord teveel gezegd, erg mooi, ben benieuwd!

matthew

@Michel  A.

Dat is balen van je auto.
In ieder geval wordt het vergoed ,maar het blijft kl#te.

@Dirk
Keep on the good work

@Alex
Leuk zo'n project pagina.
Nou weten we ook hoe die ooit is geweest.

Nick Mattheus

@ remko,

man, ik wist niet dat je ook een redelijk lage stijl had toegepast op jou megane?? vind het zeker erg lekker staan, ikzelf zou spijt gehad hebben dat ik niet zo laag meer kon gaan met die bumpers 8)7 :D

+ nice ride die je nu gekocht hebt, en ook goed dat het bij een megane blijft !-!

Edwin Postma

@Remko de W.
mooie megane 2, veel rijplezier er mee. :q
paar dikkere wielen er onder en spoorverbreders en hij is al leuk al gaat mijn voorkeur ook nog voor een beetje zakken maarja je moet ook om je rug denken  ;) o-)
@avmj
dat ziet er netjes opgeruimd uit  8)7 8)7
maar het belooft wel wat 8)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev