Advertenties


help mijn nieuwe angel eyes zijn net een aquarium!

Gestart door fluissie, 26 november 2007, 17:29:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

fluissie



heb je mooie angel eyes, netjes afgekit ,extra rubbertjes bij de knipperlichtjes, 2 dagen gereden en ze zitten  verd%^&**mme vol met vocht!  >:( >:(  :?

wat doen andere angel eyes bezitters hier tegen?

gr jeroen

Boy


fluissie

zit een o- ring extra tussen buiten het gewone afdekrubber afgezien zelfs!
sluiten strak .......

zou ik een gaatje moeten boren in de behuizing voor circulatie?

paikey

mijn angel eyes ziten er nu ruim 2 maande in en nix aan de hand en staat altijd buiten. !-!
Het leuk is dat ik er egt helemaal nix aan gedaan heb :0 :D,alleen gezorgt dat de kniperlichten passen. ;)
Voor de rest heb ik ze zo uit de doos gemonteerd en er is nog geen drupel vocht binne gekomen. 8)

Gr paikey

cabriolet

ik heb ze nu ook al ruim 2 maanden erin en alleen als ik hem ga wassen en dus de hogedruk enzo gebruikt komt er een klein beetje vocht in me koplamp huis maar dat is binnen 1 minuut weer weg tevens staat de auto altijd buiten in weer en wind heb je de circulatie niet dichtgekit en wel goede kit gebruikt

fluissie

@ cabriolet  waar zit de circulatie openening dan?

heb ze zelf niet afgekit namelijk, was al gedaan....

jullie hebben niks extras gedaan?!  8)7

cabriolet

die circulatie zijn een paar (2 geloof ik) buisjes die uit de koplamp komen en ik heb hem aan de bovenkant tussen het doorzichtige gedeelte en het koplamp huis zwarte gedeeldte ook nog eens afgekit alleen aan de bovenkant en zijkanten

Nick Mattheus

heb al van verschillende mensen gehoord dat als je deze helemaal afkit buite langs de onderkant deze niet aandampen Y

misschien dit eens proberen??
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

fluissie

zal t is proberen  !-!

iemand meer ideeen nog?  het staat echt zo kneuzig  :x l-

hebbie mooie lampen zie je ze nog niet eens door het vocht  >:(

Jaap de Jong

hi :) Heb zelf m'n 2e set angeleyes nu in de auto zitten; eerste weggedaan omdat ik hier ook vocht problemen mee had. Had ze zelf gekit en dacht dat het "kit-werk" niet goed was. Vervolgens de nieuwe set bij de garage netjes compleet dicht laten kitten met een dikke kitlaag. Ze waren met recht "dicht" te noemen en heb het geweten ook... had meer dan ooit last van het aquarium effect. Het vocht kon niet meer uit de units met als gevolg condensvorming in de complete unit; vergelijk het met het drogen van wasgoed in een onvoldoende geventileerde ruimte. Dan gaan je ruiten beslaan :)

Heb er nu geheel geen last meer van. Mijn oplossing: De kit aan de onderkant van de units zoveel mogelijk verwijderen en 2 gaten onderin beide units geboord op het "diepste punt".
Zie ook: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=5744.msg136397#msg136397

fluissie

daar dacht ik ook al aan, dat ze te dicht zitten.....

zal inderdaad is 2 gaatjes boren

bedankt  !-!

Jaap de Jong

niet te hard drukken bij het boren.. enkel door de buitenste laag.;anders heb je kans dat het gat zichtbaar is van voren :)

Adrenalin Junkie

Ik ga dat ook maar is proberen, die gaten te boren.

En als dat niet lukt, ga ik er net zolang op springen en met een grote moker erop slaan totdat de vocht eruit is!

Adrenalin Junkie

Nadat ze gedemonteerd zijn natuurlijk.. haha nee geintje,


maar ik heb het ook al zolang, en heb er echt echt de balen van

Libie

Ik heb de mijne niet dichtgekit, alleen een dikker rubber geplaatst bij het knipperlicht.
Ze zitten er nu bijna een jaar in en nooit problemen met vocht.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev