Advertenties


help mijn nieuwe angel eyes zijn net een aquarium!

Gestart door fluissie, 26 november 2007, 17:29:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis20

Een rubberen O ring was bij mij ook niet goed genoeg!!
Het was bij mij ook een aqarium.... wat heb ik gedaan :

De gehele angeleyes Dicht gekit behalve de rubberen doppen aan de onderkant!!
ook heb ik het rubberen piefje (staat krom naar beneden) open gelaten omdat deze voor ventilatie is.

de kipperichten heb ik het orginele rubber opgezet en ook voor de rest dicht gekit!
met een draai beweging heb je deze zo weer los ivb vervangen pit.
let goed op dat je de zij kant waar je knipper licht zit extra goed kit, omdat hier een grote opening zit..!de zijkant bedoel ik mee de kant van de knipper licht, dus tussen het zwarte plastic en grijze plastic!

Hoop dat je hiermee voldoende weet  !!  !-!

Jaap de Jong

Citaat van: Adrenalin Junkie op 27 november 2007, 15:15:37
Ik ga dat ook maar is proberen, die gaten te boren.

En als dat niet lukt, ga ik er net zolang op springen en met een grote moker erop slaan totdat de vocht eruit is!

haha met een dergelijk idee ben ik destijds ook begonnen met boren ;)

Rolf

wat is dan het beste?
1) helemaal af kitten
2) voor de helft
3) helemaal niks kitten

Jaap de Jong

bij een nieuwe set zou ik eerst voor optie 3 gaan en mocht dat niet werken dan pas optie 2. Optie 1 zou ik niet doen.

Flock

Ik heb ze sinds gisteren ook!
Sommige zeiden dat de hele bumper eraf moest, dit hoeft dus niet!
Had ze echt in mum van tijd erin zitten

Aansluiten ging ook makkelijk, heb niks kapot hoeven knippen, alleen het stadlicht eruit en daar die draden van de ringen in dmv een AMP stekkertje
Verder past het allemaal perfect, alleen hopen dat het "vochtprobleem" bij mij ook weg blijft

Zometeen ff een Xenon-set halen  o-) :P
Foto volgt
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

MeganeCabrio

Citaat van: Flock op 28 december 2007, 09:55:03
Ik heb ze sinds gisteren ook!
Sommige zeiden dat de hele bumper eraf moest, dit hoeft dus niet!
Had ze echt in mum van tijd erin zitten

Aansluiten ging ook makkelijk, heb niks kapot hoeven knippen, alleen het stadlicht eruit en daar die draden van de ringen in dmv een AMP stekkertje
Verder past het allemaal perfect, alleen hopen dat het "vochtprobleem" bij mij ook weg blijft

Zometeen ff een Xenon-set halen  o-) :P
Foto volgt

Bij de cabrio phase 2 .. moet de bumper er wel af .. anders kan je nooit bij die schroef komen..

Ik krijg alleen electrisch niet voorelkaar.. morgen maar ff iemand laten kijken die er verstand van heeft ^^

matthew

Electrischverstelbaar gaat volgens mij ook niet lukken op angel eyes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev