Advertenties


prijzen van air-ride??

Gestart door meg-freak, 19 november 2007, 22:51:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

meg-freak

de naam zegt het al heeft er iemand enig idee wat ongeveer air-ride kost voor onder een megane ph1
gemonteerd en al uiteraard

peterachterop

heb ooit eens bij 2 bedrijven een globale offerte laten maken.

Denk aan een 2 a 2,5 duizend euro.

Aangezien er een systeem moet worden bedacht wat de torsie vervangt gaat er veel werk in zitten.

Alex Verloop

stille hint; torsie hoeft niet vervangen te worden  8)

peterachterop

beide bedrijven hadden eerlijk gezegd weinig zin in een torsie as.

1 had wel fotos van een nieuw ophang systeem welke onder een peugeot was gezet maar of dat er stevig uit zag...

Dirk Kuipers

Ik ben er ook achteraan geweest, maar voor "Denk aan een 2 a 2,5 duizend euro" heb je volgens mij één van de goedkoopste systemen.. (met alle nadelen vandien).

YVE5

K zou nog wachten met airride te steken.

KW is een nieuw soort ophanging aan het maken. ZOU in premiere gaan op de Essen Motorshow. K weet er iets van, maar ni genoeg om het te openbaren...  Heb al van enkele airride monteurs gehoord dat dit evt het einde van airride zou betekenen.
Tis iets met lucht aanpasbaar, maar niet dmv een balg zoals we nu kennen...

edit: en het zou legaal worden. Maarja, t zijn natuurlijk nog maar dingen "van horen zeggen".
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

maar in belgië niet dus je maakt mij wel nieuwsgierig hoor :q

goed dat ik de 3de december naar essen ga :D !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

peterachterop

nick, misschien maar eens verhuizen naar nederland...

Nick Mattheus

je weet nooit he :D

maar dit zie ik nog niet direct zitten aangezien ik nog naar school ga ;) Y
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

meg-freak

bedankt voor alle reactie's zal is proberen wat rond te gaan vragen zal jullie op de hoogte houden

Dirk Kuipers

Ja, hou ons op de hoogte inderdaad! Ben naar dit soort dingen natuurlijk altijd wel benieuwd. :)

Christian de Vriend

#11
Weet wel welke set je neemt,ik heb iemand gekent die airride had,op de snelweg begaf een slang het,toen zakte zn auto tegen de grond,leuk als je stil staat,maar niet als je met 120 over de snelweg gaat,hij was dan ook van voor tot achter alles kwijt,kwa bumpers en skirts.

ik kan niet zeggen welke set je moet hebben,geef alleen een waarschuwing,moet zeggen dat ik het ook wel zie zitten
maar aangezien ik van hou om flink te hoeken,zou ik dus een dure set moeten hebben,en daar heb ik ff geen zin in :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rmc_Jelluh

www.streetxclusive.com

doen in airride en niet duur, je ken alt offerte opvragen...

Nick Mattheus

heeft een saxo vanachter ook geen torsie as? :?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

YVE5

yeps, saxo heeft een torsie-as ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev