Advertenties


antenne gaat niet in

Gestart door cabriolet, 19 november 2007, 17:20:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cabriolet

Ik zit met een probleem mijn antenne wil niet inschuiven automatisch
maar nu heb ik hem eraf gehaald en zag ik dat er een soort hard plastic slangetje doorloopt vanaf het puntje van me antenne tot in me auto en zodra ik de antenne los heb kan ik met de hand de antenne zo inschuiven maar als die er op zit houd dat slangetje hem tegen omdat het slangetje niet in de auto gaat RaRA hoe zit dit  8)7 8)7 :D

Tijnn

dat slangetje gaat het motortje in als ie omlaag gaat en als ie vast zit kan ie er niet in dus krijgt je hem ook niet ingeschoven als ie erop zit. is er uberhaupt een megane cabriolet met een werkende antenne?

cabriolet

wat kan hier aan gedaan worden dan

roger

Heb hetzelfde probleem al 3 x gehad met mijn cabrio. Waar het aan ligt kan ik je helaas niet vertellen, heb dus al 3x een nieuwe gekocht.

cabriolet

ik heb vandaag me antenne gedemonteerd en uit elkaar gehaald

wat nu het probleem is is dat die treng plastik met tandjes niet oprold in die katrol die in de antenne systeem zit

ik heb alles ingevet maar nu werkte dit nog niet heb nu de katrol eruitgelaten en alles goed vet gemaakt nu wil die iniedergeval met de hand wel in morgen even een nieuw antenne voetje halen en dan alles weer op de auto en kijken wat die doet via het motortje maar het probleem is dat dat plastic strengetje die de antenne in en uit duwt niet oprolt en zichzelf klem drukt

cabriolet

heb vandaag de antenne gemonteerd koste 23,22 euro voor de rubbere voetje vuile afleggers maarjah


alles goed en wel het heeft me wel een helehoop geld bespaard want me antenne werk weer gelukkig het is even prielen om hem terug te plaatsen maar hij werkt gewoon

jivecar

Citaat van: Tijnn op 19 november 2007, 20:48:21
dat slangetje gaat het motortje in als ie omlaag gaat en als ie vast zit kan ie er niet in dus krijgt je hem ook niet ingeschoven als ie erop zit. is er uberhaupt een megane cabriolet met een werkende antenne?

Totaal OT maar mijn cabrio heeft een af fabriek electrische antenne die het gewoon doet ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev