Advertenties

Binnen verlichting gaat niet meer uit

Gestart door megamar, 16 november 2007, 20:27:00

Vorige topic - Volgende topic

megamar

Hallo,

Ik heb een Megane 2 uit 2003 en heb sinds 2 dagen dat mijn binnenverlichting niet meer uit gaat.
Het gaat om de verlichting die bij de stoelen zit, de bovenste verlichting gaat wel uit.
Als ik met afstandbediening de auto op slot doe dan gaan ze pas na 15 minuten uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
ook heb ik sinds kort dat de boordcomputer meer metingen geeft. de actuele verbruikstand, gaat veel sneller dan normaal
Alvast bedankt
Marco

Paul

Waarschijnlijk staat 1 van de opbergvakjes onder de mat open.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

RdW

Dit hoort idd bij meg2,
en had je ook gevonden met de zoekfunktie... ;)

megamar

inderdaad, ik heb het gevonden en ik heb gezocht maar kon het niet vinden. in ieder geval bedankt.

Zakaria

Hallo,

Ik heb ook nu een probleem met de binnenverlichting(deurlampen) die blijft nu constant aan tijdens het rijden en ook tijdens het stil staan??? Nu is zo juist mij accu leeg getrokken door die 4 lampen, en kan ik nu niet weg met mij megane!!!
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Jeroen

En u heeft dit topic al vanaf het 1e bericht gelezen ?

Zakaria

Citaat van: Jeroen op 28 maart 2008, 18:55:46
En u heeft dit topic al vanaf het 1e bericht gelezen ?

Jaja, ik heb de (mogelijke) oplossing antwoord over het hoofd gezien, me auto is juist dicht me accu zit nu onder de stroom, dus ik ga het straks proberen!
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev