Advertenties

MEGANE, pingelt, houd in, slaat af..

Gestart door RSvTergouw, 10 november 2007, 17:51:47

Vorige topic - Volgende topic

RSvTergouw

WIE KAN MIJ HELPEN???????????

Ik heb een megané 1.6e uit 1998. Deze houd sinds een maand of 4 regelmatig in. Zie je wanneer je bijv op de snelweg rijd het toerental in 1 keer van 3000 naar 1000 toeren gaan, heel snel en heel kort maar. Wanneer ik terug schakel voor een stoplicht ofzo, slaat ie af. En iedere keer wanneer die inhoud wanneer ik een keer wat gas bijgeef hoor je een klap onder de auto vandaan. Net of de uitluit in en uit elkaar klapt. Nou heb ik de stappenmotor al vervangen. De bobine, en hij is aan de computer geweest. Tot op heden ben ik € 225,- en een krat bier verder en het heeft nog niks geholpen.... WIE KAN MIJ HELPEN EN HEEFT DIT EERDER GEHAD???

matthew

Rijdt de auto op gas?

Misschien staat er wel een bougie nok helemaal dicht waardoor die dus in feite op 3 cil zou lopen ofzo,dit zou je dus ook nog kunnen controleren.
Je kunt ook nog de klepspeling controleren,dat er een paar te strak staan afgesteld.

RSvTergouw

Nope

Rijd niet op gas. Gewoon uero95. Ook een paar keer Vpower geprobeerd en van die injectiereiniger erin gegooid. Waar en hoe kan ik het zien van die bougie Nok????

Alvast bedankt

matthew

Bougie eruit draaien dan kun je het zien maar ik zou ook de klepspeling laten controleren bij een garage.

RSvTergouw

*****update******

Gisteren stil komen te staan. Zoals het er nu uitziet zit er een breuk ergens in mijn kabelboom. Deze breuk was ten tijde van het inhouden en pingelen en afslaan waarschijnlijk nog niet helemaal door. Nu wel!!!!! staat nu bij de garage. En dat word zoeken voor hun..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev