Advertenties


gevraagd:vervanging voor electrische antenne cabrio

Gestart door Joost-cabrio, 6 november 2007, 20:21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Joost-cabrio

ik heb eens gezien dat iemand hier op het forum een andere antenne dan een electrische had.

zou iemand voor mij hier  nog even een foto kunnen plaatsen,

omdat mijn electrische er nu ook af is en ik wou even kijken hoe een 16v antenne eruit zag.

bedankt

Nick Mattheus

vindt mijn foto niet meer :neen:

zal er een van de dagen is eentje maken voor jou !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Yayo

@ Nick
Moet Joost dan geen dremel in huis hebben ??? :q
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Joost-cabrio

haha de dremel ligt er nog, maar dat is eingelijk niet de bedoeling.

ik w8 wel ff op de foto's

bedankt voor je moeite

Nick Mattheus

een dremeltje is altijd handig om in huis te hebben Y :D

moeten moet niet maar is toch het beste voor dit te hebben ;)

je moet er ook wel rekening mee houden dat je nog een extra kabel naar voren moet trekken en dat het plaatsen van de antenne toch ook wel een half uurtje stevig doorwerken is ;)

maar dan heb je ook wel wat !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Joost-cabrio

dat antenne kabeltje trekken valt nog wel mee dank ik, idd een uurtje werk ofzo maar tja je moet er wat voor over hebben,
Dus als het kan dan graag die foto's dan weet ik of ik hem bestellen kan/moet.


Nick Mattheus

bij deze ;)





moet het nog wel effe polieren, want is aan het oxideren :? :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Nick Mattheus

moet herspoten worden dan Y ;(

dus dit vond ik het betere alternatief Y !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

®megane_cabrio®

waarom moet je dan een extra kabeltje trekken
en dat dopje wat onder je antenne zit van welke auto is dat afkomstig....
na dit weekend gaat mijn antenne het ook begeven ( zakt niet meer goed in en gaat niet goed uit )
kwam terug van de spuiter dus wil nu ok een kleintje ( anders had ik het ok dicht laten werken )


vriendelijke groeten
megane cabrio

Nick Mattheus

ik heb deze gewoon gekocht waarbij ik dacht dat het voetstuk ongeveer dezelfde vorm had als de wagen 8)7 :q
daarna met de dremel (jaja hij werkt nog Y) dit bijgewerkt zodat dit perfect paste ;)

let wel op dit is een redelijk groot dus heb ik het originele voetstuk behouden en deze ook nog eens bijgewerkt zodat dit gat wat kleiner was om de andere op te bevestigen ;)

klinkt mss allemaal ingewikkelt maar het is zeker te doen Y !-!

mss best eerst de originele demonteren en alles wat van dichtbij bezien ;)

grtz en als er nog vragen moesten zijn, stel ze maar !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

ik wil ook een kleine antenne omdat ik hem ten eerste te lang vind en hij gaat niet meer in of uit terwijl het motortje wel draait maar hoe werkt het kan ik hem erafhalen motortje weghalen en er gewoon een kleintje op schroeven ???

Rmc_Jelluh

@ joost als je toch gaat spuiten,
kan je het gat dichten en iid in de voorruit of de raamstijl de antenne plaatsen als je daar een juiste plaatst
werkt die perfect... en is ie niet zichtbaar...

Nick Mattheus

Citaat van: cabriolet op 13 november 2007, 18:28:57
ik wil ook een kleine antenne omdat ik hem ten eerste te lang vind en hij gaat niet meer in of uit terwijl het motortje wel draait maar hoe werkt het kan ik hem erafhalen motortje weghalen en er gewoon een kleintje op schroeven ???

zie mijn laatste post Y
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

Citaat van: Nick Mattheus op 13 november 2007, 21:11:36
Citaat van: cabriolet op 13 november 2007, 18:28:57
ik wil ook een kleine antenne omdat ik hem ten eerste te lang vind en hij gaat niet meer in of uit terwijl het motortje wel draait maar hoe werkt het kan ik hem erafhalen motortje weghalen en er gewoon een kleintje op schroeven ???

zie mijn laatste post Y


Welke ???

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev