Advertenties


gevraagd:vervanging voor electrische antenne cabrio

Gestart door Joost-cabrio, 6 november 2007, 20:21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Citaat van: Nick Mattheus op 12 november 2007, 20:26:00
ik heb deze gewoon gekocht waarbij ik dacht dat het voetstuk ongeveer dezelfde vorm had als de wagen 8)7 :q
daarna met de dremel (jaja hij werkt nog Y) dit bijgewerkt zodat dit perfect paste ;)

let wel op dit is een redelijk groot dus heb ik het originele voetstuk behouden en deze ook nog eens bijgewerkt zodat dit gat wat kleiner was om de andere op te bevestigen ;)

klinkt mss allemaal ingewikkelt maar het is zeker te doen Y !-!

mss best eerst de originele demonteren en alles wat van dichtbij bezien ;)

grtz en als er nog vragen moesten zijn, stel ze maar !-!

deze
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet


Joost-cabrio

Citaat van: Jelle op 13 november 2007, 18:43:01
@ joost als je toch gaat spuiten,
kan je het gat dichten en iid in de voorruit of de raamstijl de antenne plaatsen als je daar een juiste plaatst
werkt die perfect... en is ie niet zichtbaar...
Zo sorry mensen maar ik had me even terug getrokken naar Egypte  :P (33 graden 8) )

Ik maak het gat niet dicht, omdat mijn kleur zoals  ik volgende week zal laten zien, niet erg veel verschilt van het orginele.
En dat heb ik bewust gedaan omdat ik de auto wel graag orgineel hou, kwa extreme toepassingen dan.

Maar ik dacht misschien een kleinere antenne dan kan ik evt altijd de orginele er nog opschroeven.

@ Nick Mattheus bedankt voor de foto's  !-!

Nick Mattheus

Citaat van: cabriolet op 15 november 2007, 16:29:49
jah maar hier begrijp ik nie so veel van man

wat begrijp je juist niet??
want is eigelijk redelijk moeilijk uit te leggen anders l-

@ joost

no problem ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

nouw hoe zit het met dat motortje die je antenne in en uitschuivt moet ik die verwijderen of laten zitten en wat is er met een kabel naar voren trekken ??

Nick Mattheus

je moet heel de originele antenne verwijderen Y

en je moet een kabel naar voren trekken van de andere antenne om op je radio aan te sluiten ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

ok maar waar loopt die kabel langs dan

maar ik moet dus ook het mototrtje verwijderen ??

Nick Mattheus

Die kabel moet van achteren naar voren lopen, deze komt van de antenne en moet aangesloten worden op de radio.

Je kan de originele antenne niet verwijder zonder het motortje dus dit moet mee gedemonteerd worden Y ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

ok maar loopt er nog geen kabel dan van me antenne naar me radio ??? en wat voor antenne moet ik dan halen een 16 volt antenne ofsoiets ?? Waar kan ik die tevens halen alvast bedankt

Tijnn

haha nick  :) als je perse je motortje weg moet halen om de originele te vervangen kun je net zo goed een nieuwe electrische erop zetten  8)? het probleem is juist dat we niet bij die motor kunnen met de cabrio versie of we moeten de hele pomp eruit halen en sommige van ons hebben een grens kwa werkzaamheden  Y greetz

Nick Mattheus

Citaat van: Tijnn op 18 november 2007, 10:11:16
haha nick  :) als je perse je motortje weg moet halen om de originele te vervangen kun je net zo goed een nieuwe electrische erop zetten  8)? het probleem is juist dat we niet bij die motor kunnen met de cabrio versie of we moeten de hele pomp eruit halen en sommige van ons hebben een grens kwa werkzaamheden  Y greetz

Je kan de pomp gewoon wegdraaien en dan moet je er niets van afkoppelen hoor ;) + achterlicht demonteren heb je ook nog wat meer ruimte Y

Citaat van: cabriolet op 17 november 2007, 21:46:34
ok maar loopt er nog geen kabel dan van me antenne naar me radio ??? en wat voor antenne moet ik dan halen een 16 volt antenne ofsoiets ?? Waar kan ik die tevens halen alvast bedankt

er loopt al wel een kabel maar die kan je niet meer gebruiken. Ik heb gewoon een antenne gaan halen bij de autogamma.
hoeveel volt weet ik niet, gwn een auto antenne zeker? :?
je moet wel goed zien naar de vorm van de voet van de antenne zodat deze (ongeveer) overeenkomt met de wagen ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Joost-cabrio

de electrische antenne verwijderen viel mij 100% mee idd ff de achterlicht er uit en alleen de olie pomp iets weg draaien,

Ik heb trouwens alleen een nieuw sprietje besteld, ;)
en die kan ik dan zo over zetten

cabriolet

olie pompje ???
Zit er een olie pompje bij dan ??

Nick Mattheus

de hydraulische pomp van je dak ;)

enkel als je een elektrisch dak hebt natuurlijk ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

jah maar dan moet ik die toch laten zitten die zit er indd die zit in me kofferbak onder me antenne

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev