Advertenties


Verlagen

Gestart door Martin1982, 3 november 2007, 00:45:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martin1982

Ok eigenlijk ben ik er na vanavond ver over uit, omlaag moet ie.... maar nu het grootste probleem; wat zijn de mogelijkheden en wat zijn de kosten incl. monteren?

Het gaat om een 1.6e uit 1997

Nick Mattheus

hij volgt de raad toch weeral op 8)7 !-!

als je niet te laag wilt gaan zou ik gewoon nieuwe veren kopen ;)

en als je toch wat meer wilt kunnen bij regelen kan je altijd een goedkoop schroefsetje nemen e ;) !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Kenny Mattheus

Hierin wil ik toch ook even mijn ervaring delen:

Ik had eerst de voorkant verlaagd door andere veren, resultaat was dat ik +/- 4 cm lager lag.
Na een tijdje beginnen de schokdempers hier onder te lijden en dan moeten deze voor terug in orde te zijn ook vervangen worden.
Als ik dit op voorhand geweten had, dan had ik in 1 keer voor een schroefsetje van degelijke kwaliteit geopteerd.
Dus heb ik daarna in 1 keer een KW schroefsetje laten monteren, en achteraf bekeken is het zijn geld dubbel en dik waart.
Je kan daarna zelf kiezen hoe laag hij moet, in de winter kan hij iets omhoog en de schokdempers zijn hier ook beter geschikt voor het verlagen.
Naar mijn mening kan je beter in 1 keer wat meer investeren en er achteraf meer geniet van hebben. ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Reinier Goorden

Je hebt helemaal gelijk kenny maar je moet de situatie van martin een beetje kennen.
Het best is op dit moment voor hem verlagingsveren steken en torsie verstellen en lekker doorsparen ;)
Misschien kan iemand vertellen of de fase 2 veerpoten onder martins auto passen? Remko ;)

Martin1982

Ja veel geld wil ik er niet meer in steken, het is dat m'n bumper er mooier mee uitkomt, maar verder heb ik met de 203.000 km op de teller niet echt veel plannen meer

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev