Advertenties


lid of geen lid

Gestart door ®megane_cabrio®, 26 oktober 2007, 18:21:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Heb er nog eens over nagedacht en denk dat jullie het helemaal langs de verkeerde kant bekijken.
De meganeclub is ooit opgericht door mensen met dezelfde passie voor de megane met als grote spil de website en dan met name het forum.
Iedereen kan hier informatie vinden en vragen stellen over zijn/haar megane. Dat is een privelege. Het is immers toch fijn dat je met je problemen ergens terecht kan. Heb je dan zoiets van, das leuk, daar wordt ik lid van, ben je altijd welkom. Aan het lidmaatschap hangen een aantal voordelen. O.a. een projectpaina, zo'n 5 a 6 clubmeetings en kortingen bij sponsors van de club.
Vind je dit geen voordelen dan wordt je geen lid. Simpeler kan het niet lijkt me.
Er zijn mensen die alleen lid zijn voor de kortingen, mooi toch dat ze zo wat centen in de zak kunnen houden.
Er zijn ook mensen die alleen de meetings bezoeken voor de gezelligheid, ook dat kan ik me voorstellen ;)
Persoonlijk denk ik dat je lid wordt van een club als de onze omdat je het leuk vind. Ik vind het dan ook niet nodig om mensen te moeten overtuigen lid te worden.

Paul B.

Tja... om maar even een heel lang verhaal kort te maken.
Bij de meeste (auto)clubs wordt er contributie gevraagd,
dat Seat-online door sponsoring geen contributie hoeft
te vragen is natuurlijk heel mooi, maar niet gebruikelijk.

Dus geen appels met peren vergelijken, it's a simple  !-!

en anders: wie niet wil dokke, moet niet mokke  --


alexx

Citaat van: Reinier op 27 oktober 2007, 15:03:27
Dan vind je dat onzin :x
Beleid is dat er geen clubartikelen aan niet leden worden verkocht.
Er hoeft voor ons helemaal niemand reclame te maken buiten de leden.  !-!
ehh ik weet niet of je het begreep wat ik onzin vind, tegen jullie beleid kan ik niets inbrengen daar heb ik respect voor maar iemand kan zich niet voor doen als lid door middel van iets met een url er op lijkt mij.
en de enige reden dat ik geen lid ben is omdat ik geen tijd heb om op meetings te verschijnen en geen zin heb om mijn auto op te fraaien dus in dat geval vind 25 euro inderdaad veel geld voor een sticker of een matje . maar wat betreft de site vinde ik het een hle goede en mooie site,en hoop ook dat de niet betalende leden er nog lang gebruik van kunnen maken.
en persoonlijk denk ik dat megane cabrio zo'n persoon is die overal tegen aan moet scoppen en het niet snel ergens mee eens is . en wat betreft het reclame gedeelte wat ik opperde was maar een idee

Michel Cijs

ik denk dat er al genoeg gezegd is

maar je wordt lid voor het gevoel en de deelname aan de meetings, als extra krijg je dan je ledenpagina en  je projectpagina online + het clubblad, het welkomstpakket, korting bij sponsoren (en dus ook inkoopacties) etc

25 euro is een lachertje vergeleken met andere grote clubs als gti club holland bijvoorbeeld en onze sponsoren betalen ons niets om dit voordeel te kunnen geven aan de leden

Kleding en stickers is iets wat je wellicht ook aan anderen kunt verkopen, iets om over na te denken door ons als bestuur. Daarom goed dat er discussie is opgestart

Qua meetings slaat Dirk Kuipers de spijkers op de kop, op sommige shows worden auto's uitgenodigd, dit gaat buiten de club om. Enkel Rosmalen deed ik selecteren en ik selecteer redelijk random maar op sommige auto's kun je nu eenmaal niet heen (+ook de auto's van sommige bestuursleden die je nodig hebt om spullen er te krijgen, praktisch voorbeeldje). Bij onze eigen meetings staat altijd van alles en draait het eerlijk gezegd meer om de sfeer etc.

Ikzelf ben door aankoop van mijn seat leon nu ook lid van seat-online. Ideaal forum; veel bezoekers maar imo geen club zoals ik zoek. Ik blijf dus ook hier hangen ;) en seat-online pleeg ik raad en zal ik wellicht eens een meeting bezoeken om eens te kijken wat er nog meer aan Leon's rondrijdt.

Overigens vind ik de vele reacties zeer positief, goed dat de leden inzien wat er allemaal bij een club komt kijken qua organisatie en geld (denk ook aan voorraad clubwinkel waar je stickers bijv extra kunt kopen ;))~!

Nick Mattheus

voor deze club zou ik zelf 75 euro per jaar meer geven ;)

is echt een super club met goede, gezellige, goed vooraf geplande meetings _o_
met goede clubkortingen enzovoorts.

begrijp eigelijk niet waarom hierover zoveel disscusie over is :?
als je wilt genieten van de clubkortingen, betaal dan ook effe 25 euro want het kan je meer opleveren door de korting....
als je dit geld niet hebt dan vindt ik het ook niet nodig om je megane uit te bouwen want hier kruipt een pak meer geld in..

+ de bestuurders van deze club zou ik zeker niet scheef gaan bekijken als ze iets van de clubkas nemen (ookal doen ze dit niet !-!) want deze mensen steken zo veel van hun vrije tijd in deze club dat ze soms echt slapeloze nachten hebben..

en geef toe de laatste tijd heb je echt niets gratis meer ;)

volgend jaar zeker weer lid hoor en keep up the good work boys !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

michel81

@ megane-cabrio.
kijk uit jou berichten blijkt wel dat je niet verdiept in de club  8)7.
want je kunt jezelf opgeven voor sommige shows en ja dan wordt er gekeken wie daar het beste kan staan ook wordt er geprobeerd om verschillende types te plaatsen op een show.
ook is het waar dat je naar elke normale meeting kan komen alleen niet altijd het zelfde krijgt als de leden zoals een foto sessie.
ik vind het normaal dat een autoclub ledengeld vraagt want alles kost gewoon een berg geld al denk jij van niet 8)7.
maar sommige mensen zijn lid en kunnen ook niet altijd naar meetings maar deze hoor ik ook niet klagen hoor!!!!!.
want zeg zelf 25 euro voor een paar helle leuke dagen op een jaar dat is toch stik goedkoop of niet dan Y

Dirk Kuipers

Citeeris echt een super club met goede, gezellige, goed vooraf geplande meetings
één van mijn vrienden merkte dit laatst ook op:
Ik citeer: "Jéé, die mensen vanuit de meganeclub zijn ook fanatiek! Ze staan echt op elke meeting. Dat is bij de ***club wel anders!"

Nu ben ik zelf nog nooit op een officiele clubmeeting geweest, en kan ik daar niet over oordelen. Maar ik moet zeggen dat ik het wel hartstikkene leuk vind om met een groepje meganes naar een meeting te gaan zoals ik afgelopen periode een paar keer gedaan heb.

Nick Mattheus

idd deze club straalt gewoon ook gezelligheid uit !-!

daar kan bijna geen enkele club op tegen ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op 27 oktober 2007, 19:51:02
Citeeris echt een super club met goede, gezellige, goed vooraf geplande meetings
één van mijn vrienden merkte dit laatst ook op:
Ik citeer: "Jéé, die mensen vanuit de meganeclub zijn ook fanatiek! Ze staan echt op elke meeting. Dat is bij de ***club wel anders!"

Dat is idd leuk om te horen. En idd, dat doen we ook zeker. En ik ben er ook echt trots op om daar te staan. We staan er weliswaar niet uit naam van de club (als zijnde een clubmeeting of a la Rosmalen) maar we staan er wel en iedereen weet dat we van de Meganeclub zijn. Proud member of it! Denk ik dan. Jammer idd dat Megane_cabrio het anders ziet, maar deze discussies zul je overal wel tegenkomen. Het is nu eenmaal zo geregeld en de meeste mensen zijn het er mee eens...dat is gewoon democratie.

TrickeY

ik heb gewoon ff een heel topic lopen lezen in 35 minuten :)
en ik ben het eens met alles posts behalve de eerste. heb ik me zegje als niet lid ook gedaan!

want die 25 euro heb ik al 8 x dubbel en 13 x dwars weer terug verdient door alleen maaar dingen te vragen hier :D
keep up the good job!

Reinier Goorden

Jij verdient hier zelfs geld dan. Geen 25 euries uitgegeven en ze wel terugverdiend ;) :q

Marc Brouwer

Ik denk dat de reacties over het algemeen erg positief uitvallen en het tegendeel bewijzen wat onze forumbezoeker megane cabrio allemaal beweert.

Kortom einde discussie en hierbij sluit ik dan ook het topic. Voor alle leden die zich afvragen wat we allemaal met het geld gaan doen, dan kun je langskomen op de Algemene ledenvergadering.

Er zijn genoeg reacties van bestuursleden en gewone leden langs gekomen, Heb je suggesties, spreek ons aan op meetings of op het forum. Tijdens de ALV is er ook altijd ruimte voor inbreng, maar tot op heden komt hier weinig initiatief van en interactie van de leden. Dat is jammer, omdat er gewoonweg gepraat kan worden over veranderingen.

Bedankt aan allen voor de positieve reacties en de suggesties......

"We Shall Not Be Moved"

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev