Advertenties


sleutel erbij laten maken

Gestart door marcelg, 23 oktober 2007, 19:03:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

marcelg

me vriendin heeft vandaag een mooie megane(2liter 1996) gekocht maar er zit helaas maar 1 sleutel bij.

is dit bij te maken bij een goede sleutelmaker die chip sleutels heeft of alleen bij de dealer.
er hoeft niet perse cv optezitten.(zijn toch maar 3deuren :P )

marcelg

bij me volvo hadden ze destijds een sleutel gemaakt bij een ijzerwinkel, daar zit ook een transponder in.

Wendy

Kan alleen bij de dealer... je hebt een roterende infrarood code. Deze kunnen ze niet namaken bij een sleutel/ijzerwinkel. Ik heb het al bij meerdere geprobeerd maar helaas...

Nieuwe sleutel kost echt veel.. dus ik heb er 1 laten maken zonder startonderbreker. En de code van de onderbreker opgevraagd bij de dealer. Zo kan ik altijd als het nodig is met de reserve weg. En dan vind ik het tijd zat om een nieuwe te laten maken.

Yayo

Kan inderdaad alleen bij de Renault Dealer. Heeft te maken met inlezen van sleutel....En kost rond de € 200,- als ik mijn niet vergis  :?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

TrickeY

ik dacht 110 ofzow een nieuw setje sleutels. wouden ze mij ook aansmeren. terwijl ff de code opnieuw in de sleutel inlezen voldoende bleek te zijn

Rmc_Jelluh

Citaat van: TrickeY op 24 oktober 2007, 17:20:25
ik dacht 110 ofzow een nieuw setje sleutels. wouden ze mij ook aansmeren. terwijl ff de code opnieuw in de sleutel inlezen voldoende bleek te zijn

niet voor een setje das echt wel een stuks prijs..
sleutels zijn duur ik had destijds alleen het kunststof gedeelte nodig en koste al heel wat exate prijs week nieh meer.. maar boven de 100 zeker..
bij de dealer is overigens de enige mogenlijk heid, of je moet een zelfde sleutel ergens vinden op sloop ofzo mocht dat lukken,
kennen ze bij de dealer de chio aanpassen (misschien)

Stefan

lijkt wel of we 2 dezelfde topics hebben op het zelfde moment.... :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

TrickeY


Stefan

kunnen we ze net zo goed samenvoegen Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ForzaMollie

Ik heb 150 betaald voor een nieuwe sleutel (phase 2) inclusief startonderbreker

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev