Advertenties


knal onder auto vandaan nu meer branstof verbruik

Gestart door dirk29, 20 oktober 2007, 10:57:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirk29

hallo allemaal 

toen ik 2 weken geleden wegreed  van mijn werk   hoorde ik een soort van knal  cq strakke stalen kabel die breekt geluid

Een week later vroeg een collega of ik een sportuitlaat er onder had gezet  maar dat was niet zo

hij beweerde dat me uitlaat lek was dan .

IK dacht dat kan nooit omdat ie 2 maanden geleden is nagekeken helemaal .

Maar omdat destijds ik ook zo hoog verbruik van brandstof had  en  de katalysator en lambda  kapot was

Ging ik toch twijfelen  nu ben ik dus bij de garage geweest  maar die kan dus helemaal niks vinden aan de uitlaat 

hij zei dat ik anders even langs de dealer moest en hem aan een computer moest laten hangen  misschien iets met de ontsteking ofzo

kan dat ook de reden zijn dat ie zo zwaar geluid maakt dan en weet iemand misschien wat dit kan zijn

alvast bedankt

dirk29

Hallo harstikke bedankt

ik denk ga eens onder de motorkap kijken
en je hoort echt dat de motor anders loopt dat er lucht vrijkomt of juist aanzuigt  dat geluid kan ik niet verklaren
Ik heb alleen geen idee waar dat dat spruitstuk zit  maar ga er dus vanuit dat ie onder de auto zit.
anders had ik hem wel gezien denk ik.
ik ga even me eigen erin verdiepen of dat zelf te doen is  en anders wordt het gewoon de garage .

groeten dirk


matthew

Bij een 1.6 e voorop het blok,bij 2.0 en 2.0 16v achter en bij de nieuwere 16v motoren achterop het blok.

dirk29

hallo 

Daarom zag ik het spruitstuk dus niet zitten  .
Ben nog niet naar de garage geweest   ben hele week  bezig geweest met verbouwing .
Maar wat me opviel  is dat bij elke keer dat ik de auto start en een stuk heb gereden me oliepeil iets is gezakt .
Denk meld het even zodat andere mensen er misschien ook een punt van herkenning van kunnen hebben .
groeten dirk



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev