Advertenties


tips en foto's gevraagd

Gestart door renault freak, 15 oktober 2007, 17:09:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault freak

ja 2weken terug stond op marktplaats ook een ler interrieur te koop in Oss voor 450 maar ik was al te laat..
maarja deze is ook goed en hoef er voor het interrieur en alle andere dingen maar 500 voorte betale  :)

Dennis20

Erg netjes geregeld..!! Succes met ombouwen!  :D

renault freak

foto's volgen zo snel mogenlijk als het weer meezit  Y

renault freak

en als ik dat allemaal binnen heb  is het nog even op geld wachten voor een sportnaaf een sport stuur en een andere uitlaat  :)

renault freak

ik heb gister alle spullen opgehaald.
vandaag al de hele dag bezig geweest vanaf 9uur vanmorge en denk je nou dat ik die deurpanelen los krijg  :?

-hoe kan je het beste de deurpanelen los maken?
-de piegels eraf halen?
-en de stoelen los maken?


renault freak

thnx ik ga het meteen proberen

Benjamin Renon

De stoelen moet je vanaf de onderkant (de)monteren. 4 boutjes(2 aan elke kant) zitten bij je hitteschild ongeveer ter hoogte van de middendemper. Ze zitten in de buurt van de middenconsole. De moertjes zitten een klein beetje verstopt. De andere "moertjes" zitten aan je deurkant...
Als je de stoel los hebt moet je alleen nog de gordelverklikker (ofzoiets) los halen. Dat is een soort stekkertje.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

renault freak

dus dan moet ik voor een middag ook nog ergens een brug ofiets zien te regelen?

Paul

Kan evt ook op een krik.(met goede assteunen)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Benjamin Renon

Ik heb met een garagekrik en assteunen gedaan. Voorkant omhoog zetten is al genoeg. Je ligt dan niet in de aller gemakkelijkste positie om kracht te zetten, maar het moet wel lukken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

renault freak

k ben wel een vrouw he   -- :)
maar dan ga ik dat denk ik zaterdag proberen bij mn vriend thuis die heeft een paar assteunen en 2 krikken  Y
en hij heb meer kracht als ik  ;)

morge weer verder met de deurpanelen, kan ik mooi bij de garage doen heb ik alle gereedschap die ik nodig heb en een helpende hand als het nodig is  :q

Dirk Kuipers

Die boutjes aan de onderkant kunnen ook nog wel eens vast geroest zijn. Ga er dus niet zoveel kracht opzetten dat de boutjes knappen.. Want dan is de rails van je oude stollen kapot. (dat had ik namelijk met één boutje toen ik mijn interieur heb vervangen).

De spiegels en deurpanelen zijn prima er prima af te halen als je eenmaal weet hoe het moet!

Succes ermee!

YVE5

Je kan toch gewoon de stoelen van de originele rails afhalen? 2 bouten aan de buitenkant, 3 aan de binnenkant.  En dan de nieuwe op die rails plaatsen?
Dan moet je er toch helemaal niet onder je wagen voor kruipen?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rmc_Jelluh

gaat best handig hoor heb het tijdje terug nog gedaan...
ik zou even van te voren de bouten aan de onder zijde insmeren met kruipolie
als ze niet verder los gaan weer even vast draaien een stuk en zo op en neer ging het bij mij best los..

mijne heb ook poos op inet gestaan uit Oss ma das langer dan 2 weken geleden..

succes...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev