Advertenties


tips en foto's gevraagd

Gestart door renault freak, 15 oktober 2007, 17:09:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault freak

ik zit er al ff aan te denken om mn interrieur van mn coupe opnieuw te laten bekleden..
alleen wil ik deze keer geen gewoon stof maar iets in de richting van skai of niet al te duur maar wel goede kwaliteit leer..
ik heb al wel het een en ander opgebeld maar de meeste zijn toch aan de dure kant.. 8)7

heeft of weet iemand ergens een goed (koop) adresje waar je skai of iets dergelijks kunt kopen/bestellen
of waar je het kan laten stofferen?

als iemand foto's of andere tips heeft zou ik daar graag iets over willen horen of zien  !-!
alle foto's en tips zijn welkom  ;) :)

peterachterop

Een goede bekleder en bij veel tuners een beende is DG custom leather.

Deze zaak heeft veel bekende wagens bekleed.

http://www.dgcustomleather.nl/

YVE5

goede kwaliteit leder is meestal duurder als skai ofzo...

Enkele goeie adresjes in België:
www.KustomCreations.be  (heeft mijn interieur gedaan)
www.carleater.be (T&T)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Timo Zuiderduin

Klein adviesje.

Neem geen Skai bekleding op de zitting.!! Skai ademt niet waardoor je heel snel last krijgt van de welbekende plaknaad!

mijn advies,.. gebruik voor de zitting alcantara en voor de wangen van de stoel leer of Skai.

Mijn stoelen van de Megane zijn indertijd zeer goed bekleed. Ik zal even opzoeken door welk bedrijf dat toen gedaan is.
het leer/alcantara zat er heel strak omheen zonder lelijke vouwen etc. wat je nog weleens ziet bij nieuw bekleedde stoelen.

YVE5

Neem wel ECHTE alcantara hé, toch voor de zitgedeeltes. En houdt het mooi proper, leg er desnoods altijd eerst een handdoek over voordat je gaat zitten...

Heb wel al gehoord dat alcantara gaat pluizen bij veelvoudig gebruik... wij thuis hebben zetels in alcantara en daar gaat het niet pluizen, maar wordt het eerder platgedrukt...

Leder ook wel minstens 1x om de 3 maand eens goed kuisen + voeden.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

renault freak

even een vraagje tussendoor.

hier in de buurt zit een sloop daar ligt als het niet verkocht is vandaag nog een heel net lederen interrieur met zijpanelen en alles, (2 gele electrische spiegels een spoiler en de logo's van de coupe en de bekabeling voor de mistlampen voor) (dit alles wat ik zo ongeveer nog zocht ;) of nodig had)
is dan €500,- veel als ik dat ervoor zou betalen?

het is op dit moment allemaal gereserveerd voor iemand anders die vandaag liet weten of die het zou kopen..
en als hij het toch niet wil kopen ben ik weer de eerste die daarvoor de kans krijgt..

maar als jullie denken dat €500 te veel is laat ik het liggen..

ik hoor graag zsm jullie advies..

Paul

Dat is niet duur, als het netjes is.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

renault freak

ja tis nie echt 100% netjes, op de bestuurders stoel kun je wel iets zien van een heel klein beetje slijtage maar veel beer als dat interrieur heb ik ze eigenlijk nog niet echt gezien..
maar als je het gewoon netje bij houd zal het allemaal wel meevallen..

YVE5

500 euro is inderdaad een nette prijs ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Timo Zuiderduin

sterker nog, dat is een koopje voor een lederen interieur in acceptabele staat.

matthew

Ja zeer nette prijs en met die spullen erbij is het helemaal een koopje

Rmc_Jelluh

heb mijn half leder int verkocht met inruil van een ander en al vele op het net zien staan..

is een nette prijs mits geen scheuren (gebruikers sporen heb je bna altijd wel)..

renault freak

er zitten iig GEEN scheuren in... maar zodra dalijk de sloop open is bel ik meteen. kan haast nie wachten of ik het kan kopen  :)

renault freak

hey mensen in heb alweer goei nieuws  :)
ik heb net de sloop gebeld.. die jongen heeft het NIET gekocht
dus jullie raden wel wie de gelukkige is  Y
ik kan vandaag nog het hele zaakje ophalen..
- leer interrieur met duerpanelen en alles.
- kabels van de mistlampen voor met de schakelaar.
- achterklep spioler.
- electrische spiegels. (geel die ik nog niet had..)
- en de logo's Renault Megane Coupe en het logo van voor op de motorkap.
en da voor een kleine €500,-  !-!

peterachterop

das een super deal
meeste lederen interieurs op marktplaats zijn er vanaf 650,=

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev