Advertenties


Waar op letten bij aankoop

Gestart door Positron, 12 oktober 2007, 21:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Positron

Hallo,

Aangezien ik nieuw ben zal ik me even voorstellen. Ben Patrick 19 jaar kom uit Zuidhorn, vlakbij Groningen, En sinds afgelopen week in het bezit van het rijbewijs. Heb een Renault Megane Coupe 2.0 op het oog, die mij in de buurt staat. Maar kan er niet achterkomen welke versie motor erin zit. Heb al op rdw.nl gekeken maar daar stond er niks bij. Hoe kan ik hier achterkomen via internet?? Kan beter op internet kijken, omdat ik dan ook gelijk kan kijken waar ik op moet letten als ik de auto ga bekijken. Het gaat om deze Megane Coupe ]http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Renault&model=M%E9gane&keywords=&min_pr=&max_pr=&transmissionid=&fuel=&colour=&body=Coup%E9&min_year=1996&max_year=1997&min_mileage=&max_mileage=&distance=20&postcode=9801&sort=20&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&dealertypeid=p&dealertypeid=b&id=96699184]

Stefan

ik zou zeggen,
Begin eens hier te lezen.
http://www.meganeclub.nl/clubauto/aankoopadvies.htm

dit vindt je op de site zelf (zie bovenaan de rode balk -> home -> aankoopadvies
Lees meteen de andere dingen ff door op de site zelf, wordt je wijzer van Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Er ligt een 2.0 8v in met 115pk,en hij heeft hem sinds 22-8-2007 staan.dit kun je zien op rdw.nl

Verrder even navragen of de distributieriem is vervangen,regelmatig onderhoud kan worden aangetoond,en altijd een proefrit maken.

Dennis20


Oldskool

begin er niet aan haha Y. Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd! in mijn geval wel. als ik jouw was zou ik lekker doorsparen en een jap kopen ;).

TrickeY


Stefan

oja....
20 jaar geleden wellicht wel ja...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Oldskool

of een alfa 159 !-!. zeer vetjes ook _o_

Alex Verloop

vind het aardig aan de prijs voor een 8v. voor dezelfde prijs heb je een 16v met betere opties ;)

Niels van Dijk


Positron

Citaat van: avmj op 13 oktober 2007, 21:22:31
vind het aardig aan de prijs voor een 8v. voor dezelfde prijs heb je een 16v met betere opties ;)
Hoe duur zijn de meeste 8v's dan??

Alex Verloop

dat variëert natuurlijk a.d.h.v. opties etc. Heb 3 jaar terug voor mijn 16v een luttle €3000, euro's betaald. 126d.k.m op de teller. Zat wat schade aan (motorkap en voorscherm) maar voor de rest technisch 100%.


TrickeY



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev