Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Mijn foto's van vandaag.. waren er niet zoveel, aangezien mijn foto's toch niet goed lukten in die hal daar.. :)

http://www.dirkkuipers.nl/index.php?p=album&boek=Album92

@ Peter, wil je volgende keer de mooie details van mijn auto uitzoeken ipv de snel in elkaar gezette en daardoor dikke naad details? :) Dank u. :P

peterachterop

Paaldansen...

...daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!

peterachterop

sorry dirk, zag later ook dat het plastic deel onder je zijscherm los was geklikt.

peterachterop

wat voor bord van meguiars staat er bij vd mey zn auto?

Michel Cijs

@peter vd meij, de cr-7 velgen hebben een goed plekje gevonden; ze staan meesterlijk onder de megane Y

Decepticon#1

Dag mannen,

het waren 2 drukke dagen. Vooral de laatste erg geslaagd. Bedankt voor de leuke reacties en mooie foto's. Deze man gaat eerst even een nachtje bijslapen!

@Michel: thanx, ben er ook echt heel blij mee!
@Peterachterop: bordje moest ik even naast de auto plaatsen in ruil voor wat zakjes bandenglans...dat deed ik maar al te graag. Bordje ligt nu nog in de auto, ik mocht m houden van Meguiars!

peterachterop

CD Cabrio

Jawel, ik een heerlijke gevulde koek van Dennis _o_
Hey mannen vond het erg gezellig om jullie effe gesproken te hebben,
en de auto's stonder er werkelijk prachtig bij mijn complimenten. !-!

matthew

Aan de foto's te zien stond er wel leuk spul tussen,ik hoop van de megane rijders die er stonden hun auto's te zien tijdens de openingsmeeting,anders krijg ik spijt dat ik niet ben komen kijken.

-Thunder-

Was een gezellige dag samen met Christiaan + vrouw + dochter + mijn vrouwtje :)

Zeer geslaagd en de coupetjes stonden er geweldig bij :)

CD Cabrio

-Thunder-

Dat zeker weten !! Alleen leek het wel dat we weg moesten op het einde en toch nog een schaal aanbieden haha, die hadden we eigenlijk wel moeten nemen :P

Oja ik heb wel een prijsje ! ( Wel gekocht maar goed wel super blij mee :) )

Alex Verloop

Beetje laat, maar heb een super weekend gehad. iedereen bedankt voor de positieve reacties !-!.

Leuke sfeer, lekker gekletst, veel nieuwtjes gezien alleen geen mooie foto's gemaakt (batterij was leeg). Zijn dit weekend wel genoeg foto's gemaakt, zullen in de loop der tijd her en der wel verschijnen op de verschillende sites.

Jammer dat de foto's wat minder van kwaliteit zijn (rommel verlichting).

Alle megane's stonden er netjes bij. En ben er dit weekend achter gekomen dat er verschillende manieren van "auto poetsen" bestaan  :D (buurman??).

De 2 foto's die ik heb, zal ik vanavond als ik weer thuis ben op het forum gooien.
Ben benieuwd naar alle andere foto's die gemaakt zijn, zal een paar mooie uitzoeken voor mijn projectpagina :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev