Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Alex Verloop

Ik kan er ook in het rijtje bij  :neen: Mijn achterbank opbouw staat nog niet (eens) in de grondlak, en vrijdag moet alles zelfs al in kleur zijn  8)7 :)

Verder is alles wel redelijk "klaar". Hoedenplank terug en de achterkant kan afgebouwd worden (C-stijlen, B-stijlen etc) dan alleen de audio opbouw nog ;) maakt het net even af zal ik maar zeggen

peterachterop

Dat is ook minder. je moet nu wachten tot alles er is.

Dirk Kuipers

Oei Alex.. Dat word dus krapjes...
Naja, anders maar zonder achterbank inbouw toch? :)

Min kofferbak staat er bv ook nogsteeds zo bij als vorige zomer... Oftewel, nogsteeds een rotzooitje dat afgemaakt moet worden.. ik hou mn achterklep iig gewoon dicht. :P

Tjonge jonge... Waarom stellen ze deze show niet even een paar weken uit? Dan hebben we allemaal net at meer tijd om de boel af te maken! :)

Alex Verloop

Denk wel dat ik het ga redden... daar niet van.. maar het wordt inderdaad erg krap allemaal. Alles was ruim geplanned, maar omdat het bij de spuiterij "tussendoor" gebeurt, worden sommige dingen even uitgesteld omdat het echte werk natuurlijk voorgaat.

Al-met-al, het blijft even spannend... en anders gooi ik wel een doek over de achterbank :P of leen Christian zijn achterbank tijdelijk  :D

Decepticon#1

Hier is het gedoe met de klokken weer opgelost! Net 'de ringen' binnengekregen...Lex weet welke...dus nog 1 avondje knutselen en dan morgen maar poetsen! Woehoe!

(koltieboy) Dennis Kolthof

me auto is zojuist opgehaald  :D
binnenkant ligt er nog half uit! maar hij word morgen gepoetst!
vrijdag middag gauw het laatste binnenin nog even gauw erin zetten....

dan moet alles goed komen...heel misschien diodebrug er nog tussen prutsen maar dat hangt van me tijd af :P

peterachterop

Citaat van: Dirk Kuipers op 20 februari 2008, 13:30:31
Tjonge jonge... Waarom stellen ze deze show niet even een paar weken uit? Dan hebben we allemaal net at meer tijd om de boel af te maken! :)

Denk dat ze dan zeggen dat je eerder had moeten beginnen.

Decepticon#1

Dirk en Dennis: Vrijdagavond 18:30 bij de MAC in Goutum? Leek Alex en mij wel een geschikte plaats of is het daar gekkenhuis rond die tijd? Vandaaruit naar t FEC? Dennis, zit jij in een hotel in Leeuwarden?

Alex Verloop

zal rond die tijd wel aankomen rollen denk ik  :)

peterachterop

ben plotsklaps zaterdag vrij..

za jullie er even mooi opklikken.
en een kopje koffie halen.

Decepticon#1

####a! Dat worden haarscherpe pics!! haha...ik bedoelde hoe-ra!

Peter is het goed als jou ontmoet bij Quatrabras!
rijd voor mij makkelijker...
En Nee rij gewoon weer naar mijn huis moet namelijk van vrijdag op zaterdag gewoon weer aan het werk om 2 uur snachts  :0

oh btw ik heb 30 gevulde koeken besteld en 32 hap slok weg oranje koekstukjes besteld met een logo'tje ;)

Dirk Kuipers

Ik denk niet dat je auto zomaar uit de hal mag? Of heb je een tweede auto waarmee je heen en weer gaat?

Jups maat van me rijd mee morgen die is dit weekend mijn chauffeur :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev