Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

(koltieboy) Dennis Kolthof

ik kom wel na Quatrebras toe! Zal weinig slaap krijge dan van vrijdag op zaterdag :P moet er om 1 uur alweer uit dan :P

Maar hebben jullie ook iets van polo's of t-shirts van de club die jullie aan doen!
Of hebben jullie net als mij geen van beide dingen?

Dat weet ik Remko daarom vraag ik mij af of zij ze ook hebben zodat we ze in 1x kunnen bestellen voor diegene die ze ook niet hebben ;)

freek

eeey peter. ben al druk met flyers uitdfelen en uiteraard een linkje naar de meganeclub. hopen dat het druk wordt. is het ook mogelijk dat wij als niet echte leden ook bij jullie kunnen staan kletsen of worden de auto's afgeschermd door lint???

want uiteraard ff weer es een kletsje maken lijkt me gezellig
only men of stihl

CD Cabrio

Maare effe vraagje tussendoor, kan ik tijdens de show bij iemand blijven slapen? 8)
Want om nou elke dag heen en weer te moeten rijden van leeuwarden naar deventer vind ik ook zo wat. 8)7

Decepticon#1

Citaat van: freek op 20 januari 2008, 13:06:19
eeey peter. ben al druk met flyers uitdfelen en uiteraard een linkje naar de meganeclub. hopen dat het druk wordt. is het ook mogelijk dat wij als niet echte leden ook bij jullie kunnen staan kletsen of worden de auto's afgeschermd door lint???

Ik weet niet hoe dat geregeld is, check het even voor je, Hoop toch dat er wat tussendoor kunt lopen.

Decepticon#1

Citaat van: Cd Coupe op 20 januari 2008, 13:13:00
Maare effe vraagje tussendoor, kan ik tijdens de show bij iemand blijven slapen? 8)
Want om nou elke dag heen en weer te moeten rijden van leeuwarden naar deventer vind ik ook zo wat. 8)7

Ik heb al een slaper en heb niet zo'n groot huis. Hotelletje is 1 of Dirk misschien?

Alex Verloop

Citaat van: (koltieboy) Dennis Kolthof op 20 januari 2008, 12:21:50
ik kom wel na Quatrebras toe! Zal weinig slaap krijge dan van vrijdag op zaterdag :P moet er om 1 uur alweer uit dan :P

Maar hebben jullie ook iets van polo's of t-shirts van de club die jullie aan doen!
Of hebben jullie net als mij geen van beide dingen?

Bij een bouwmarkt (eerste lekker; K.....) hebben ze op dit moment F1 Renault polo's, shirts en fleecetruien voor resp 9,99 & 19,99.

(niet om de club tekort te doen) Als iedereen zo'n shirt zou dragen op de expo zou natuurlijk wel gaaf (en herkenbaar) zijn!

Ik heb er al 1 liggen i.i.g. die ik aan doe :)

peterachterop

Decepticon#1

@Peterachterop: (hoestend)...ARWEI

@Lex, ik ben ook even met de clubleiding hier even mee in overleg geweest. Er is natuurlijk idd wel degelijk kleding te krijgen vanuit de club. Hierover horen we wel meer binnenkort.

Mzzl,

Peter

Alex Verloop

Decepticon#1

Citaat van: freek op 20 januari 2008, 13:06:19

Ik heb even gecheckt en de auto's worden geloof ik zo neergezet dat het publiek er vrijwel niet tussendoor kan lopen. Afzetten van alle auto's met hekken of lint was niet te doen. Wat mij betreft gaan jullie gezellig bij ons zitten, het publiek mag sowieso om mn auto heenlopen...(anders ben ik ook voor niets bezig met de binnenkant haha!)

Met mij net zo!
Dan kan ik me kofferbak audio wel thuis laten  :D
Daar ben ik niet weken mee besig geweest dan ;)

Alex Verloop

Ben wel voorstander van de shirts (RMC) maar dan moet wel IEDEREEN (van de club) erin lopen dat weekend. Niet dat er maar 2 mensen iets dragen. Allemaal... of niet (das mijn mening) :)

we zijn nu even bezig met het regelen van longsleeves Alex! En inderdaad dan moet wel iedereen hem dragen! ;)

freek

klaas!! is ook lid geworden misschien dat hij er dan ook 1 kan dragen promoten wij het ook een beetje in de hal zelf. maar beter peter dat wij er ff in mogen kijken ben erg benieuwd aant worden hoor. ook naar die van jou avmj.

tis bijna zover suc6 nog ff mannen
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev