Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 22 december 2007, 19:59:30
plekje vrijhouden voor een prijs.
heb je gezien welke clubs er staan?

zitten behoorlijk dikke wagens bij, heel andere eurs als voorgaande jaar.

He, wel de humor er van in zien he Achterop? Ik heb gezien wat er staat, maar dat mag de pret niet drukken. Bekers meenemen is altijd mooi, maar ik ben tot zover ook nog maar 1 x met een bekertje thuisgekomen...neemt niet weg dat ik er altijd voor ga! Maar uiteraard komt de fun eerst. Kom je ook even kijken Peter?

@Lex: jij mag bij ons slapen hoor...euh. wel apart... :q

peterachterop

Alex Verloop

Citaat van: peterachterop op 22 december 2007, 19:59:30
plekje vrijhouden voor een prijs.
heb je gezien welke clubs er staan?

zitten behoorlijk dikke wagens bij, heel andere eurs als voorgaande jaar.

Als je Peter's nieuwe interieur update ziet, dan weet ik zeker dat het een goede kanshebber is :D Maar dat is mijn mening ;)

Decepticon#1

Citaat van: avmj op 22 december 2007, 22:37:16
Als je Peter's nieuwe interieur update ziet, dan weet ik zeker dat het een goede kanshebber is :D Maar dat is mijn mening ;)

Idem richting Raalte...BLING!

peterachterop

ik zit meer op t am forum dan hier maar als je weet welke autos er komen. maak je borst maar nat.

haha

Decepticon#1

Waaronder de volgende club's:

Street Tuning Drachten
Unique Identity
Streetgasm
Car Power Holland
CIA Design
Team Dzine
North Tuning Projects
Meganeclub

Staan we toch mooi even!  :q

Alex Verloop

moah Peter. jij hebt het al 90% af, ik moet nog aardig aan de bak :) Maar anders leen ik Loekie wel even een half uurtje tijdens de jury beoordeling  _o_ hehe

Decepticon#1

Onderstaand bericht ontving ik vandaag:

Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie!

Je krijgt nog even per mail te horen bij welk deurnummer
je naar binnen moet.

Tot vrijdag 22 Februari 2008 bij het WTC EXPO in Leeuwarden.

Met vriendelijke groet,

Hans Nieuwenhuis

Organisatie Racing-Expo 2008

(koltieboy) Dennis Kolthof

We wachten af Peter  ;)
Tot die tijd heb ik nog genoeg te doen aan me wagen  :D
Is er al een plek waarvan je denkt dat we daar samen moeten komen?

Decepticon#1

Idem hier Dennis... 8)7
Ik zat zelf te denken aan de Mac bij Goutum, maar daar zal het wel druk zijn ivm vrijdagavond en dat er meer mensen/clubs daar bij elkaar komen. We zouden bij Quatrebras kunnen afspreken, waar we altijd staan als we naar de meeting in Drogeham gaan. Dat zou alleen betekenen dat de mensen die vanuit het zuiden komen (lex iig) even via Drachten moet rijden ipv direct naar Leeuwarden.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Quatrebras is voor mij goed...
Maar of we moeten 2 stops maken om aftespreken
Ik denk dat Dirk niet vanuit leeuwarden na bergum rijd en dan weer na leeuwarden :D
Dan kunnen we misschien vlakbij leeuwarden ergens afspreken dat de rest vanaf daar mee rijd..

freek

mag ik dan een tip geven wil me er niet mee bemoeien. maar vlakbij het fec zit een scholen gemeenschap daar kun je makkelijk parkeren kun je daar misschien meeten is niet moeilijk. denk dat peter en dirk het wel kennen. volgens mij de meisjes school genoemd.

succes mannen ben erg benieuwd.
en ik wacht nog steeds op de flyers peter ;)
only men of stihl

Decepticon#1

Citaat van: freek op 25 december 2007, 21:42:40
mag ik dan een tip geven wil me er niet mee bemoeien. maar vlakbij het fec zit een scholen gemeenschap daar kun je makkelijk parkeren kun je daar misschien meeten is niet moeilijk. denk dat peter en dirk het wel kennen. volgens mij de meisjes school genoemd.

succes mannen ben erg benieuwd.
en ik wacht nog steeds op de flyers peter ;)

Hmmm, dat klinkt goed, waarschijnlijk bedoel je gewoon mijn eigen school Piter Jelles. Daar zou je idd kunne afspreken, ware het niet dat daar wel een paar vervelende drempels zitten. mAar thanx 4 da tip! PS: de flyers zijn al onderweg!

Dirk Kuipers

Eerlijk gezegt zie ik het inderdaad niet zo zitten om ver uit Leeuwarden te rijden om vervolgens weer naar Leeuwarden toe te rijden. Mac in Goutum is echter niet zo heel ver, en is wat mij betreft wel te doen.

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op 26 december 2007, 22:17:16
Eerlijk gezegt zie ik het inderdaad niet zo zitten om ver uit Leeuwarden te rijden om vervolgens weer naar Leeuwarden toe te rijden. Mac in Goutum is echter niet zo heel ver, en is wat mij betreft wel te doen.

Ver, mwah...Quatrebras is op 1 tank wel te doen hoor (haha) nee, maar snap het, ik zat er al over te denken om jou op te pikken op de Valeriusstraat. Goutum word denk ik te druk (vrijdagavond, rond 19:00 uur + meer mensen die daar alvast meeten) zal even een ander plekje moeten zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev