Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ok bedankt.

maar met 5 liter kom ik niet vanuit kornhorn naar leeuwarden ben ik bang :D

freek

moet je hem niet aftanken heh. je kunt hem ook ter plekke aftappen :D. wordt lastig als je gas auto hebt maja.

maare er is dus zaterdag en zondag wat te doen daar
only men of stihl

matthew

Op etc stelden ze die voor waardes ook afgelopen jaar nou de accupolen zijn er niet vanaf geweest en de meeste hadden tog wel iets meer als 10 liter in de tank nog zitten.

Ik weet natuurlijk niet hoe streng ze daar zijn.

Decepticon#1

Het FEC is een jaar of 8 geleden tot de grond afgefikt, dus ze zullen er wel precies zijn. Maar ik hoop ook dat ze hier niet zo moeilijk over doen.  :neen:

Ze hebben ook wel een beetje gelijk ivm brandveiligheid.
Maar hoe zit dat dan als je bijv je muziek wil laten spelen of zoals ik een ps2 in de auto  ;)
Als de accupolen eraf zijn....

Dirk Kuipers

Een tweede accu in je auto zetten! :P muhaha..

Nee, ik denk niet dat het toegstaan is dat iedereen daar in die hal maar muziek gaat afspelen? Tenminste, denk dat we dan allemaal erg snel helemaal gek gaan worden...

Ja maar me scherm moet wel draaien ofcourse ;)
moet wel mooi lijken toch  o-)

Alex Verloop

Alex Verloop

Peter, heb jij al een brief ontvangen hierover? las op het AM forum dat die dinsdag verstuurd zijn?

Decepticon#1

Dirk Kuipers

Vetski! Nu onze bakken nog optijd afkrijgen.  :-*

Decepticon#1

We kunnen op vrijdag 22 februari van 19:00 tot 21:30 onze auto's naar binnen rijden.
Bij binnenkomst betaalt elke auto die er staat 12 euro. Dit geld is voor de bekers + prijzengeld.
De winnaars van de Show & Shine worden zondagmiddag bekend gemaakt.  Y (Lex en andere mannen maak alvast even ruimte in je auto :q)

Op beide dagen duurt de beurs van 10:00 - 18:00. Zondag mag je na 18:00 weer uitrijden.

Ik stel voor dat we een paar weken van te voren even een plek afspreken van waar we met z'n allen doorrijden naar het FEC.

Alex Verloop

Peter  :D, kweet niet waarom ik daar onder zou moeten vallen. (Al kan het geplastificeerde papiertje wel gezelschap gebruiken);)

kga er voor de lol heen, 1 weekend lang, voor de rest zien we het wel  !-!

Hoe staat het met iedereen ze vorderingen? Mijn hele interieur ligt er nu letterlijk en figuurlijk uit. Van voor tot achter, boven tot onder.

Denk dat het allemaal wel gaat lukken. Me audio is (eindelijk binnen) dus kan de deurbakken gaan afwerken nu ;) (peter weet wat ik bedoel  8)).

Zalk een sneak pic plaatsen? nah... doek lekker niet, u zult het wel zien op de 22e dan :P

Peter... ik kon bij jou een slaapplekje op-eisen?

nou ik heb deze maand vrij weinig gedaan  :neen:
Druk deze maand in de bakkerij maar zodra de rust is gekeerd (1 Januari) ga ik weer vol los :D
Skirts komen als het goed is binnen, me audio in de kofferbak moet dan af zijn, hoedeplank ook...
En nog iets ma dat beloof ik nog niet want eerst zien of dat wil  o-)
Dus dat moet wel lukke voor de 22ste  ;)

peterachterop

plekje vrijhouden voor een prijs.
heb je gezien welke clubs er staan?

zitten behoorlijk dikke wagens bij, heel andere eurs als voorgaande jaar.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev