Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Hahaaa.. Motorkap kan ik altijd ff opentrekken hoor. ;)
Alleen zo zonder buizen is het nog niet zoveel soeps hoor. :)

Nick Mattheus

daarmee dat alles af moet zijn he :D

is wel een ritje van 4u dus zou wel iets willen zien van de motorruimte enzo Y
alhoewel de rest er ook heel mooi uitziet enzo !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Alex Verloop

Vanuit België helemaal naar het noorden van Nederland  8)7 8)7 da wordt een mooi ritje dan  8)

Decepticon#1

Staan dan natuurlijk ook wel dikke bakken! Zou wel top zijn Nick, je bent uiteraard van harte welkom...krijg je van ons een bakje koffie (en een koekje...)

(koltieboy) Dennis Kolthof

zal ik van me werk gevulde koeken meenemen :D (werk in de bakkerij namelijk :P)

wouter arnouts

CD Cabrio

Hey Dennis,

Ik kan wel meer op dan een paar gevulde koeken hoor ;)

freek

mmm dat klinkt goed allemaal. hahah, nu weet ik zeker dat ik kom. we zijn er tegen 11 half 12 mannen op zondag
only men of stihl

Alex Verloop

zal nog ff een senseo apparaat op de bijrijderstoel gooien, zal daar vast wel ergens een kraan&stopcontact zitten  !-!

Nick Mattheus

Citaat van: freek op 12 februari 2008, 19:39:50
mmm dat klinkt goed allemaal. hahah, nu weet ik zeker dat ik kom. we zijn er tegen 11 half 12 mannen op zondag

en lekker ook :D

ik zeg er wel bij dat ik misschien kom he ;), want als het weer moest tegen zitten kom ik waarschijnlijk niet (heb geen goesting om door regen naar daar te komen :neen:)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Dirk Kuipers

Vandaag een lasser gesproken die mijn buizen (alluminium en rvs) wel wil lassen morgen.
Als dat daadwerklijk door gaat, dan heb ik die buizen dus dit weekend al terug en kunnen we ze monteren en testen of alles werkt. Dat zou wel helemaal geweldig zijn.
De buizen zullen dan nog wel niet gepolijst zijn, maar dat kan na de show ook nog wel natuurlijk. :)

Vanavond dus de puntjes nog even op de i zetten en alle buizen nog een keer passen en afmaken. Morgenochtend halfnegen zou ik in Heerenveen zijn bij die lasser! Ik ben benieuwd! :)

zou inderdaad mooi zijn!
we wachten af Dirk ;)

Nick Mattheus

ik ben ook heel benieuwd Y

en je weet het he, filmpje maken :D

KevinL

Dat zou zeker mooi zijn Dirk zal voor je duimen kom waarschijnlijk zaterdag wel even jullie auto's bewonderen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev