Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Citaat van: Cd Coupe op 31 januari 2008, 11:27:46
Citaat van: avmj op 31 januari 2008, 11:25:06
Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 31 januari 2008, 11:12:03
Citaat van: Cd Coupe op 31 januari 2008, 11:08:33
;) Jaah ik mag van peter, bij alex in bed kruipen >:D
Vaseline staat klaar mannen!  :q 8)7

Dan neem ik me harnas mee :D.

Is goed dan neem ik me betonschaar of slijptol mee. 8)7 >:D
En hoe staat het met de shirts??? :9~

Shirt is een idee over. Longsleeves met clublogo waren helaas niet op korte termijn leverbaar. Ik heb een ander idee geopperd, waarbij we dan niet direct een clubshort aanhebben, maar meer ons merk op te zien is. Dit heel bewust omdat ik (en andere mensen waren dit met me eens) geen ' concurrentie-shirts'  wil dragen, dat ten koste van de club(pot) zou gaan.

Dirk Kuipers

CiteerShirt is een idee over. Longsleeves met clublogo waren helaas niet op korte termijn leverbaar. Ik heb een ander idee geopperd, waarbij we dan niet direct een clubshort aanhebben, maar meer ons merk op te zien is. Dit heel bewust omdat ik (en andere mensen waren dit met me eens) geen ' concurrentie-shirts'  wil dragen, dat ten koste van de club(pot) zou gaan.

Ik ben voor Peter. ;)

PS: Als je een ijzerzaag mee neemt kunnen we bij mij je pook nog wel snel inkorten hoor! :P
Kan wel bij mijn garage. :) Is bij die flat waar je auto vroeger ook wel eens stond en dan even doorrijden tot het eind. :)

CD Cabrio

Alex heeft vandaag mijn pook (van de auto >:D) even ingekort !-!
Alex rijd echt lekker nogmaals 1000 keer mijn dank 8)

Decepticon#1

(koltieboy) Dennis Kolthof

Peter weet jij toevallig of het toegestaan is om je audio te draaien! Of mag je dat niet even daar draaien? En als dat mag hoe moet dat dan, want je zei toen een keer dat je de accupoolen eraf moest halen...

Heb je verder nog info wat nuttig is om te weten :P

Alex Verloop

nop, alles moet uit (audio). Accupolen hoeven er niet af.

freek

kom net te laat met de megane hahah. wij komen zondags kameraden en ik en me broer (klaas) kan haast niet wachten ben erg benieuwd
only men of stihl

freek

:D kun j de megane mscien nog ff zien

veder ontopic ;)
only men of stihl

Decepticon#1

Hebben we er al wat zin in!!!??? K moet zelf even een bronchitisje uitzieken (balen, wilde auto deze week klaar hebben) maar heb er niet minder zin in!

Ik heb er super veel zin in..
Alleen moet er nog genoeg gebeure (zoals altijd op het laatst!)
me audio aansluite zit nog niet mee!
Skirts deze week monteren en uitlaatsysteem en auto verlagen!
Hopelijk begin volgende week klaar!

Alex Verloop

Hier moet ook nog (enorm) veel gebeuren, dus wees niet getreurd ;)

Heb er ook enorm veel zin in, ben vooral benieuwd naar de updates van een-ieder zijn wagen. valt in ieder geval een hoop te zien dat weekend.

Als het goed is lopen we ook nog allemaal met dezelfde kleding, dus dat gaat helemaal goed komen  !-!

Dirk Kuipers

Prachtig... :) Iedereen is nog druk bezig (op het laatste moment) alles af te krijgen. :)

Ik heb er zeker ook zin in. Denk alleen niet dat alles al werkt daar, maargoed, dan rij ik er gewoon naartoe in de oude opstelling en zit de compressor er maar even loos tussen.

Vandaag weer een reeks "boodschappen" gehaald, dus van het weekend gaan ook wij er nog maar weer eens goed tegenaan!

Nick Mattheus

als iedereen z'n wagen af is kan het heel misschien zijn dat ik ook eens kom kijken Y

maar dan moet dirk wel de motorkap effe opentrekken voor mij :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev