Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

freek

flyers en stickers gekregen peter. super. ik zal hier ff flink promoten :D

nu al zin in hahha
only men of stihl

Alex Verloop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 23 december 2007, 02:35:43
Citaat van: avmj op 22 december 2007, 22:37:16
Als je Peter's nieuwe interieur update ziet, dan weet ik zeker dat het een goede kanshebber is :D Maar dat is mijn mening ;)

Idem richting Raalte...BLING!

Sneak  :);

rs50jochem

Decepticon#1

Je maakt het me ook niet echt makkelijk he Lex?  :neen: :x  :D  _o_ !-! :q

Jan van Heteren

Meganomaniac

Decepticon#1

Hallo,

Hierbij het adres van het WTC Expo in Leeuwarden:

WTC Expo
Heliconweg 52
8914 AT Leeuwarden

En de deurnummers waar jullie naar binnen kunnen zijn:

Deurnummer 11 en 12.

Met vriendelijke groet,

Hans Nieuwenhuis
0628400918
Organisatie Racing-Expo 2008

Alex Verloop

Dirk Kuipers

(koltieboy) Dennis Kolthof

Hey Peter,

weet jij toevallig ook waar die megane vlag is! Die toen in Drogeham bij de auto's lag!
Misschien kunnen we die mee nemen daarheen en achter de auto's hangen ofzo!

Decepticon#1

Jazeker, die ligt in mijn garage en kan ik zeker meenemen...alleen dan moeten we m neerleggen...want stokken komen niet meer in de auto  :neen: :x

Leek me wel mooi om de auto's in een cirkel te zetten met de kontjes naar elkaar toe. Iedereen heeft volgens mij wel audio achterin liggen, dus dat kunnen we mooi showen. Ook zat ik te denken of het een idee is om de auto's zo te plaatsen qua cleaning/non cleaning, aangezien Alex, Christaan en Dirk allemaal gecleande auto's hebben en Dennis en ik 'iets meer standaard'. Natuurlijk kunnen we ook met kleurtjes werken. Haha, jullie zien wel, ik ben me al druk in het inleven!  :D

Dennis20

Ik heb ook nog een hele grote vlag...!!!
Misschien leuk voor jullie om mee te nemen! laat maar weten.

Decepticon#1

Je brengt m maar langs  ;)...je komt toch wel kijken  :? Y

Dennis20

JA ik kom wel kijken hoor..!! haha ben benieuwd hoe jullie er bij staan...

Alex en peter zowieso in het nieuw..! :)

(koltieboy) Dennis Kolthof

Hey Peter,

wat is eigenlijks de de bedoeling moeten wij ook van 10 tot 18.00 uur er staan bij onze auto's?
en kosten wat zijn die voor ons weet jij dat toevallig?
Ik heb ff op de streettuning site gekeken maar word er nog niet veel wijzer van...

Decepticon#1

Ik neem aan dat we ook vast wel rond mogen lopen. Ik maak altijd een beetje een combi van rondkijken en ook bij de auto staan, zodat mensen ook wat kunnen vragen (bv. over de Meganeclub oid.) Ik adviseer wel om een stoeltje mee te nemen en dat we allemaal wat eten/drinken meenemen zodat we ook even gezellig kunnen zitten bij de auto's en wat haffelen.
De kosten staan al eerder genoemd in het topic: 12 euro p.p, dat geld gaat in de prijzenpot (naast de bekers worden ook prijzen uitgedeeld).

We kunnen vanaf 19:00 inrijden. Ik weet niet wat de rest vindt, maar als we 19:00 ergens afspreken (bv. Quatrebras) en daarna Leeuwarden inrijden, Dirk op de Valeriusstraat oppikken en dan naar het FEC doorrijden, dan kunnen we de auto netjes plaatsen, misschien al even wat dingetjes neerzetten/liggen (vlag etc.) en ik neem aan dat we dan nog wel een uurtje binnen om elkaar auto's heen gaan huppelen  :P, dan is het ook zomaar 21:30.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev