Advertenties

lpg

Gestart door herbert, 6 oktober 2007, 20:36:00

Vorige topic - Volgende topic

herbert

het lampje van de gasinstallatie knipperde niet meer en schakelde ook niet over op gas,toen heb ik de zekering van de lpg installatie eruit gedaan en toe er weer in .
de computer tikte en het lampje van de gasschakellaar brande groen,maar na het overschakelen op gas ging de motor heel even op gas en toen weer op benzine.het lampje knippert heel flauw groen.
ik denk zelf aan de verdamper maar wat is jullie mening.?
het is een 1.6 8v 156.000 gelopen en met een eurogas installatie bj 99

Paul

Relais in de gascomputer stuk.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

herbert

ik ben zelf schadehersteller, en heb vrijdag zelf een deuk uit de achterklep getrokken,en een kasje op de accu gedaan
om piekspanning te voorkomen.maar als ik de zekering er indruk tikt de gascomputer wel.
als de computer misschien door een te grote piekspanning toch stuk is gegaan moet er een nieuwe computer op,of kun je de oude computer maken?

Paul

Als hij een piekspanning heeft gehad, dan kan er meer kapot gegaan zijn.
Als ze uit zichzelf kapot gaan, dan is dit vaak te repareren door 5 nieuwe relais in de computer te monteren.

Clio 3 1.616v Initiale

Rmc_Jelluh

als de verdamper kapot is doet het lampje het nog wel overschakelen kan dan ook nog maar doet ie gewoon nix meer op gas ..
zelf ook eens de verdamper stuk gehad...

herbert

de gascomputer was stuk,en ik heb de computer laten maken bij willy van lankveld in volkel voor 125 euro,
ik heb eerst een andere computer meegekregen,maar hij zij dat je beter je eigen computer kunt gebruiken,omdat de softwear is aangepast aan het gasklephuis.
hij maakt ook kapotte ir sleutels.

Paul

Dat is wat willy ook doet, 5 nieuwe relais erin !-!

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev