Advertenties

Non Mégane tuning pics deel 2

Gestart door Jan van Heteren, 22 september 2007, 17:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Nick Mattheus

idd maar dit niet alleen hoor :neen:, die motor zou ik wel in de megane willen hebben ook Y :D !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Jacob

Mini update van het AT front  :)

We hebben nog steeds geen tijd gevonden om te gaan sleutelen aan de AT. We hadden laatst wel een sleuteldagje, maar die was gereserveerd voor de Megane  !-!

Tijdje geleden konden we via het 5 AT forum (http://www.renault5alpineturbo.com/) gratis een chassis afhalen. De eigenaar vond het zonde om haar naar de sloop te brengen, namelijk niet de moeite meer waard om op te gaan knappen (overigens wel een originele nederlandse AT). Wij hadden nog een volledig dak nodig (onze AT heeft een zonnedakje) en dit buitenkansje kwam dus mooi uit.

Hier wat fotootjes van het transport, zoals je ziet heb je eigenlijk helemaal geen autoambulance nodig om een AT te kunnen vervoeren....  ;) :D (ja oke, je moet wel met 4 man zijn en wat houden balken tot je beschikking hebben)

Op haar nieuewe plaats in de schuur:

Het lijkt hier overigens net alsof de grijze met wat geweld tegen de zwarte is gezet, maar de bumper van de zwarte hing al zo los vanaf het begin  :)

Voor het dak zal het trouwens nog wel een flinke ingreep gaan worden, alle proplassen die rondom het dak zitten moeten worden losgeboord en vervolgens zal dan het gehele dak over gezet gaan worden. Dit in tegenstelling tot alleen het stukje plaatwerk van het zonnedakje, schijnt namelijk best moeilijk te zijn omdat strak te krijgen. En het overzetten van het volledige dak heeft als voordeel dat we ook gelijk alle gaten aan de achterkant (in totaal 6) van die nep spoilert kwijt zijn.

Vorige week ook nog een aantal imitatie centercaps besteld voor de AT velgen, de originele zijn haast niet meer aan te komen (of voor belachelijk veel geld).

Vergelijking met een originele (een creatieveling vond het nodig om ze zwart te schilderen  l- l-)

peterachterop

heerlijke stoelen in de nieuwe seat concept.

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

zo'n blokkie hebben en dan op air leggen?? :?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

rs50jochem

Ik vindt ze er mooi uitzien.. Aluwel ik ze al vaker 3 deurs omgebouwd heb gezien.. Enne, ook een V6 mag op air hoor..! Haha..!

peterachterop

denk dat yve5 het blok nog wat netter wil hebben.

YVE5

Goh, eigenlijk mag de blok wat netter ja :) maar uiteindelijk is die bora een méga project en ga ik zeker niet zeuren omdat er enkele dingen aan zijn die minder naar mijn zin zijn :neen:

back 2 the pictures:

YVE5

YVE5

Nick Mattheus

Yves jong, je maakt me zot met al die civicjes man :D :9~

ColdFusion

of die civic heeft zijn motorkap open of ding sluit voor geen meter aan :s

peterachterop

Rmc_Jelluh

tis net een opgeplakte bumper :S...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev