Advertenties


benzine druk regelaar

Gestart door Nick Mattheus, 20 september 2007, 19:11:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Past een benzine druk regelaar op een 1.6 16V van 2000?

zo ja heeft hier iemand foto's van en doet dit eigelijk iets??

grtz and thnx ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

als ik me niet vergis,zit de orginele regelaar los van de benzine rail bij een 16v

dus is dat makkelijk te doen,het is 1 op 1 over te zeggen,een instelbare regelaar heeft de zelfde aansluitingen.

tenminste,ik ga er ff van uit dat je je druk wilt opvoeren?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

mss een klein beetje ;)

niet te veel zo dat het safe blijft en er nog goed valt te rijden :)

maar tis ook gewoon voor de looks !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

maak eens een foto van je blok,dan kan ik het zo zien of het gaat ja of nee

met name een foto van je inlaat gedeelte.

een regelaar heeft meestal 3 aansluitingen.benzine aanvoer,en afvoer,en een aansluiting voor je vacuum aansluiting,die gaat meestal naar je inlaatspruitstuk.

zoals ik zei,als het goed is,is het plug and play,MB carperformence heeft een regelaar met manometer,zo kan je zien wat de druk is.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

dat is juist de bedoeling met de meter Y !-!

en zal is zien of ik een pic kan maken ;)

of als iemand anders een paar pics heeft van een 1.6 16V ;)

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

wil je die meter ook binnen hebben?


Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

dat zou kunnen,is alleen niet practisch.

maar was die regelaar meer voor looks dan tuning?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

eigelijk wel, maareuh ookal heb ik al een beetje pit op de banden zou het niet erg zijn komt er nog wat pit bij 8)7 ;)

en voorwat is het niet praktisch???

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

het is niet practisch de mano meter (druk meter) binnen te hebben,meeste regelaars hebben een meter op de regelaar zelf.

als je voor meer vermogen gaat,zijn betere bobines ook wel aan te raden.en goed luchtfilter systeem.

zoals ik zei,mb carperformence heeft er 1 liggen voor 125 euro.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

bobine's zijn al niet origineel niemeer en heb ook een green kit steken ;)

+ hierbij de beloofde pic's :q





hopelijk ben je hier wat mee ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

ik kan helaas niet de benzinerail zien,of de injectoren,als ik me niet vergis,zitten die onder dat blok wat aan de voorkant van je motor zit..

Ehm over dat filter,ziet er mooi uit,heb zelf ook green,maar op deze manier verlies je vermogen,en das niet
###lig bedoeld,met name als je voor een stoplicht staat,en je wilt weg rijden,de 1e paar happen die de motor krijgt is warme lucht,das niet ten goeie voor je vermogen,tegendeel zelfs,je zou hem wel zo kunnen houden,maar als je ook wat vermogen er uit wilt halen,dan zou je er een mooie bak omheen moeten bouwen,van traanplaat of iets dergelijks.en eventueel nog een buis voor toevoer van koude lucht.

In mn coupe heb ik de buis doorgelecht naar mn koplamp,met een knik naar beneden zit die schuin achter mn koplamp,zo krijg die alle koude lucht die die nodig heeft,moet wel eerlijk zijn dat ik daar nog een buis voor moet regelen dat die niet in de volle wind zit (ivm water/vuil)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

ben ik al mee bezig ;) !-!

kben nu men buis aan het verlengen en zorgen dat de buis de minste bochten maakt >:D

en idd de benzinerail zit onder dat stuk Y maar eigelijk wat voor functie heeft dit??

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

die benzinerail? daar zitten je injectoren op aangesloten,en staat bij draaien onder constante druk,je computer stuurt de
injector open en dicht,het ligt aan je druk hoeveel er ingespoten wordt,staat tegen over dat je niet veel kan opvoeren,zonder verdere aanpassingen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

kan ik het dan gewoon gebruiken voor show?? 8)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev