Advertenties


RMC Afsluiting 4 november 2007 in Uitgeest

Gestart door Michel Cijs, 15 september 2007, 18:18:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Heteren

echt wel Remko
dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan!!! :q
Meganomaniac

Michel Veltman

Beste mensen,

Vorig jaar hebben we voor het eerst een baan indeling voor het bowlen gemaakt als verbeter puntje t.ov. de jaren ervoor zodat elke baan gelijk bezet is maar ook dat je contact kan opdoen met mensen die je normaal nog niet veel gesproken heb ;)

Aangezien dit goed bevallen is hebben we voor dit jaar ook weer een indeling gemaakt welke hieronder reeds te bewonderen is:

Baan 1:
Arjan Kamman (2)
Mariska Schoonbeek (2)
Kevin Leewens (1)
Benjamin Renon (1)
Totaal: 6 mensen

Baan 2:
Matthew Melsen (2)
Jochem Dobbelaar (2)
Stefan van den Heuvel (1)
Jaap de Jong (1)
Totaal: 6 personen (5 bowlers)

Baan 3:
Reinier Goorden (2)
Dennis  Postma (2)
Marc Brouwer (1)
Veronique van Meer (1)
Totaal: 6 personen

Baan 4:
Michel Cijs (2)
Remko Las van Bennekom (1)
Michel Veltman (2)
Totaal: 5 personen

Baan 5:
Remko de Wilde (2)
Jan van Heteren (2)
Paul Klaverdijk (1)
Totaal: 5 personen

Baan 6:
Patrick Groot (2)
Jeroen Jacobs (2)
Dirk Kuipers (1)
Totaal: 5 personen

PS: getal tussen haakjes is het aantal mensen per lid inschrijving voor zover dit nog niet duidelijk was...

Hoop dat de indeling een ieder tot tevredenheid stemt, er worden geen wijzigingen gemaakt door ondergetekende ;)
Overigens horen jullie op de dag zelf welke banen we exact tot onze beschikking krijgen

!-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

rs50jochem

Idd.. Gelukkig een paar mensen die ik nog niet zo vaak gesproken heb..  8)7 Haha..

Wel een leuke setting denk ik.. (Alleen niet voor de top-score.. Kan Stefan niet ergens anders ingedeeld worden..  :D)

Baan 2:
Matthew Melsen (2)
Jochem Dobbelaar (2)
Stefan van den Heuvel (1)
Jaap de Jong (1)
Totaal: 6 personen (5 bowlers)

Michel Veltman

uitgaan van eigen krachten is wellicht verstandiger ;)
(of stiekem veel+snel gaan trainen...)

!-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nick Mattheus

zie nu al dat dit ook een pracht meeting gaat worden !-!

ik zelf kom niet omdat men broer niet meekwam en dit toch wel een heel stuk rijden is voor mij...

+ met 2 wagens op de baan is ook altijd een stuk plezanter he :q

volgende rmc meeting kan je mij waarschijnlijk wel verwachten (als dit goed is natuurlijk :q) !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Decepticon#1

Ik kom ook niet...heb vanmiddag schade gereden... ;( l- reed achteruit tegen de auto van mijn spuiter...damn...dat zuigt zeg. Hij de bumper kapot, ik achterbumper, achterlicht en deukjes onder achterlicht...klo*ten... Naja.. ben gelukkig all-risk verzekerd...wordt even zoeken naar een andere achterbumper en wat nieuwe lampen denk ik...

rs50jochem

Klote Peter.. Kan je Megane niet meer rijden dan of wil je je waggie niet met schade aan ons laten zien..

Volgende bumper met parkeersensoren..???

Decepticon#1

Citaat van: RS50Jochem op 27 oktober 2007, 22:11:52
Klote Peter.. Kan je Megane niet meer rijden dan of wil je je waggie niet met schade aan ons laten zien..

Volgende bumper met parkeersensoren..???

Na hij rijd wel, maar ik weet niet of alles nog super rijd, vandaag even testen.

Stefan

Citaat van: RS50Jochem op 27 oktober 2007, 19:11:05
Wel een leuke setting denk ik.. (Alleen niet voor de top-score.. Kan Stefan niet ergens anders ingedeeld worden..  :D)

Valt wel mee hoor Jochem..
Ik heb in al die jaren nog geen 1 keer gewonnen bij het bowlen, dus we zullen wel weer zien...... o-) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Ja, dat kan zijn.. Maar ik moet nog met zo'n stalen rek gooien.. Dan ben jij gewoon een profi..! Haha..

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Aan mij hebben jullie er in ieder geval geen nieuwe concurent bij.. Ik kan er vrijwel niets van! :)
(Tenzij jullie er natuurlijk ook niets van bakken! :P)

Stefan

jaja, dat zeggen ze allemaal voordat ze er aan beginnen.
Da's trouwens ook het leuke van dit spelletje;
iedereen kan met wat geluk een uitschieter hebben en 1 keer een hoge score gooien.... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Ja, ik gooi altijd wel 3x een strike of spare en dan gooi ik een beurt 1 punt waardoor je die uitschieter hebt zoals Stefan omschrijft..  8)7

Michel Veltman

we zullen het zien, 4 november is de dag dat de mooie woorden (of underdog posities) vertaald gaan worden naar punten op de baan ;)

1 voordeel: de winnaar hoeft iig niet te kl*ten met de champagnedop   :q  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev