Advertenties


RMC Afsluiting 4 november 2007 in Uitgeest

Gestart door Michel Cijs, 15 september 2007, 18:18:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Ook ik inmiddels weer thuis.. Foto's volgen later, eerst een bak thee! :P


Marissie

ben ook weer thuis aangekomen.. en was erg gezellig..  !-! :)

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

matthew

Wij zijn ook weer thuis,was een gezellige dag .
(vond alleen dat we best lang op het eten moesten wachten,maar we hebben het overleefd :D)
Maar het wachten was wel de moeite waard ik heb goed gegeten en 2 dame blanche geregeld.

Ik ga nu de foto 's naar mijn album ubloaden.

Remko LvB

Hier ook weer thuis, was weer een gezellig daggie zo, veel gelache. Jammer dat we op baan 5 iemand hadden die dacht dat ie het wereldrecord "hoe-hard-kan-ik-gooien-met-een-bowlingbal" moest verbeteren, gooide gewoon 1 kegel los van het draadje (ja oud systeem) en daardoor moesen we het ruim 45 min zonder de 10de kegel doen, lastig dan hoor om een strike te gooien :)

Dennis Postma

Ook wij zijn weer veilig thuis aangekomen. Vond het weer een geslaagde meeting met dank aan Michel voor de organisatie  !-! Tim gefeliciteerd met de kegel. Ik blijf toch vinden dat je nu wel verplicht bent om je aan te melden voor symphatisant  ;) :D

Dirk Kuipers

CiteerJammer dat we op baan 5 iemand hadden die dacht dat ie het wereldrecord "hoe-hard-kan-ik-gooien-met-een-bowlingbal" moest verbeteren, gooide gewoon 1 kegel los van het draadje (ja oud systeem) en daardoor moesen we het ruim 45 min zonder de 10de kegel doen, lastig dan hoor om een strike te gooien

Hard gingen ze inderdaad zeg..
Je gooit dan een strike, en dan ziet het er zo uit, en mag je nog een keer gooien op een lege baan..  :)



Ingezoomd:


Heb verder eigenlijk geen foto's gemaakt, alleen van de auto's:






De niet meganers:



Hier alle megane's:














Hier was Jochem nog even aan het patsen, je ziet alleen niet dat i op de grond ligt..!  Y




Patrick

Ook wij zijn weer thuis ( al een tijdje trouwens !-!)
was weer een gezellig dagje
dank aan Michel voor de organisatie, en Tim gefeliciteerd.

sideburn-james

Wij zijn ook alweer een tijdje in Oss terug.
Was weer erg gezellig.
Michel bedankt voor de organisatie en tot het volgende meetingseizoen allemaal.


matthew


Tim

Ik heb ook een erg gezellige middag en avond gehad :) Megane club bedankt  !-!

En zo heb ik ondertussen ook al aantal prijzen van jullie meetings bij mij op de kast staan  :q

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Tim, gefeliciteerd hoor jongen !-! ;)

Michel, bedankt voor de organisatie, heb me weer lekker vermaakt en veel lol gehad. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paultje

ook wat foto's van mij. niet zo veel als normaal. Maar ik had wat accu proberen zeg maar.  8)7 l-

Voor de rest weer super gezellig! bedankt mich voor de organisatie.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NHSGG6PI
snappie

Marc Brouwer

Voor mij de eerste keer.... maar zeker geslaagd. Lange tijd moeten wachten op het eten, maar verder een geslaagde meeting.

Enige minpunt.... baan 5 was mee geknoeid. Volgens mij had iemand een draadje doorgeknipt van een kegel, of onze voorzitter kon zich weer niet inhouden :D....
In ieder geval is het ook wel een leuke uitdaging om te bowlen met 9 pins  8)7
"We Shall Not Be Moved"

Timo Zuiderduin

toch mis ik dit soort meetings wel hoor!

tijd dat ik weer een Megane onder mij reet heb!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev