Advertenties


STOP

Gestart door Thijsie, 11 september 2007, 09:25:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Thijsie

Tijdens het filerijden ging bij mij plotseling het STOP lampje aan  :x  >:(
Ik hoefde nog maar iets van 1,5 km voordat ik bij m`n werk was dus ben heel voorzichtig doorgereden en bij m`n werk aangekomen direct de motor uitgezet. Daarna gelijk onder de motorkap gekeken of ik iets kon vinden ( laag oliepijl, lekkage etc )

Niets kunnen vinden.
Wat nu te doen? Kan de ANWB zoiets oplossen? Naar de dealer rijden lijkt me niet zo heel snugger, er staat toch niets voor niets STOP.
Iemand een idee?

Megane Coupé 1.6 16V 1999, benzine, ph2.

Thijsie

ff een update:

Volgens mij het m`n motorolie. Met een warme motor het pijl gemeten, en dr zat dus bijna niets meer in. Straks even kijken als de motor compleet afgekoeld is.

Wel raar dat volgens de boordcomputer m`n motorolie gewoon normaal is.
Ik hou het op de hoogte

Thijsie

Ok, net oliepijl gemeten, die is goed.
De motor ook gestart .... en rarara ... stoplampje blijft uit.
Is het wijs om straks gewoon naar huis te rijden? ( ongeveer 15 a 20 km ).
Kan niets ontdekken dat niet goed is ....

ForzaMollie

ging het stop-lampje niet tegelijk met een ander lampje aan? Bij mij ging laats over een hobbel het accu lampje en het stop lampje branden. Hierna nooit meer iets van gemerkt...

Thijsie

Citaat van: Mollie op 11 september 2007, 15:30:41
ging het stop-lampje niet tegelijk met een ander lampje aan? Bij mij ging laats over een hobbel het accu lampje en het stop lampje branden. Hierna nooit meer iets van gemerkt...

Nope, was enkel "stop". Ik ga het maar gokken om straks naar huis te gaan en dan morgen naar de garage hem uit te laten lezen .... als dat dan nog mogelijk is.

Nou maar hopen dat hij niet op de snelweg uit elkaar valt  :x ;) :q

Thijsie

En nu dus opeens helemaal nergens last meer van  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev