Advertenties


Ibher Design voorbumper op een Coupe...Te laag

Gestart door Mark Coupe, 3 september 2007, 19:25:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nick Mattheus

#45
dat is een espace lip ;)

als je je voorbumper er effe onderuit haalt is dit een makkie om te monteren
ps: een dremel zal wel makkelijk zijn ;) :D

als je deze echt goed vast zet kan deze heel wat aan hoor, ik schuur bijna overal zelfs als de baan een beetje bol staat kus ik de grond al goed ( en ja die vonken komen niet van de lip maar van mijn uitlaat :D )

@ peter:

thanx ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Decepticon#1

Kom je ook eens naar een meeting in Nederland Nick? Wil m wel eens even in het echt zien!  Y

Nick Mattheus

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  4 oktober 2007, 21:50:28
Kom je ook eens naar een meeting in Nederland Nick? Wil m wel eens even in het echt zien!  Y


Ja hoor ;)

vanwaar ben jij ergens? Mij kun je bijna iedere maand op de roosendaal meeting terugvinden !-!

ik kom ook wel naar de afsluitmeeting denk ik. Weet wel niet of jij komt??

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Decepticon#1

Citaat van: Nick Mattheus op  4 oktober 2007, 22:47:40
Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  4 oktober 2007, 21:50:28
Kom je ook eens naar een meeting in Nederland Nick? Wil m wel eens even in het echt zien!  Y


Ja hoor ;)

vanwaar ben jij ergens? Mij kun je bijna iedere maand op de roosendaal meeting terugvinden !-!

ik kom ook wel naar de afsluitmeeting denk ik. Weet wel niet of jij komt??

grtz

Ik woon helemaal in het hoge Noorden van Nederland. Misschien ben ik ook bij de afsluitmeeting, dan zie ik je daar idd!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev