Advertenties


Ibher Design voorbumper op een Coupe...Te laag

Gestart door Mark Coupe, 3 september 2007, 19:25:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark Coupe

Nou het mag allemaal niet mee zitten vandaag!!!!  >:(

Vanmorgen de nieuwe bumper gemonteerd en het staat SUPER!!
maar bij het goed bekijken van de voorbumper is er toch vrij weinig ruimte tussen bumper en wegdek....Opzich niet gek dacht ik
maar na een proefrit ging het toch niet goed, de eerste en beste drempel kwam ik al niet over en op een hobbelige weg schuurt het al aan
bij het minimale inveren

hier de oude situatie



zo'n 12 cm ruimte tussen weg en bumper



En hier de nieuwe situatie



Wel mooi laag



maar tis dus niet te doen, nog geen 8cm ruimte tussen weg en bumper



Terwijl het zo mooi staat de nieuwe bumper i.p.v de oude bumper





Dus wat is nu de beste en makkelijkste oplossing??? :?

Dirk Kuipers

#1
Wow! Vet!
Ik weet een oplossing! Die bumper aan mij verkopen! En anders aan mij vertellen welke bbumper dit is! :P
haha

EDIT.. stom stom, staat zelfs in je titel.. haha..

Mark Coupe

Die van jou is toch ook verlaagd....Dan kom jij ook niet uit denk ik
Ik rij hier int dorp op een industrieweg (met wat hobbels) en de voorbumper komt al aan.


Dirk Kuipers

Kun je er niet een stukje tussenuit halen?
Je bent er ook al aardig mee bezig geweest zo te zien..

Boy

ziet er echt dik uit  !-!

lijkt wel photoshop zo op de foto  8)

is schuin de drempel over bij jullie niet te doen?


Dirk Kuipers

ja, dat zal sowieso moeten..
En heel erg rustig... Je hebt op die andere bumper ook al iets erg goed geraakt zo te zien.. :S

Mark Coupe

Ja die oude heeft ook wel eens wat geraakt, maar deze is nog weer 5cm lager als de oude

Boy

dat is dan eigenlijk wel weer het voordeel van een plastic lip onder je bumper, buigt gewoon alle kanten op, poly kan echt niks hebben maarja...  
er zijn zoveel autos die zo rijden(of nog lager) dus daar moet je gewoon altijd rekening mee blijven houden  ;)

Dirk Kuipers

Zo is het. Je moet je gewoon aanleren om voorzichtig te rijden en niet woonwijken in gaan. :)
Voor dagelijks gebruik is het niet echt super nee.

Maar het staat wel gruwelijk hoor.. Ik vind de voorbumpers nooit zo mooi van een megane.. Ook mijn eigen ben ik niet echt tevreden mee.. Maar deze lijkt toch wel erg goed te staan zeg!

Boy

jah echt  :)

ik ben bezig mijn megane weer orgineel te maken maar nu ik deze bumper zie..... :9~
begint toch weer te kriebelen  :q

Mark Coupe

Ja ik woon en werk in mijn dorp dus rij er veel rond en ze zijn hier gek van drempels

Dus zit er sterk aan te denken deze weg te doen......jammer genoeg ;(

Boy

jah als er bij je huis al van die gekke dingen liggen is het wel een stuk lastiger ja... daar kom je tig keer op een dag overheen  l-

maar als je hem weg doet weet ik toevallig nog wel iemand die interesse heeft  ;)






dirk?  :P

Tec.X


rs50jochem

Kijk eens bij Benjamin z'n profiel.. Die heeft deze bumper ook en hij heeft er zelfs nog een schroefset bij..  8)7



Ikzelf heb met m'n coupe ook altijd net onder de 8cm gereden.. En ik moet zeggen dit kan echt wel.. Ik ben echt stellig van mening dat het te maken heeft met je rijstijl.. En daarmee je mate van anticiperen op het wegdek (Gumballers weten wel hoe dat eruit zien  --.. haha..)

Zo dus rijden..  :q

http://www.youtube.com/watch?v=6mK-cCy_WZc


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev