Advertenties

Koppeling/Koppelingkabel Afstellen

Gestart door Kevin_33, 30 augustus 2007, 11:37:31

Vorige topic - Volgende topic

Kevin_33

Ik heb zins kort een probleem met mijn koppeling in combinatie met achteruit rijden.

Wanneer ik volledig stil sta
de koppeling ook volledig intrapt, waarna ik vervolgens de versnellingsbak in zijn Achteruit zet,

Dan gebeurt het. KKKrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Het is net zo'n geluid alsof je niet helemaal stil staat en hem dan in zijn achteruit zet.
Het is dus alleen met het schakelen naar de achteruit versnelling, met de rest heb ik geen problemen.

Ik heb al gekeken naar de koppelingskabel, maar hoe je die versteld is mij nog een raadsel!

Misschien dan een van jullie het weet,

Alvast bedankt!

Alex Verloop

misschien heel dom van mij en maybe helpt het niet eens.

Schakel eerst eens in de 1e versnelling en vervolgens in de achteruit. Maybe helpt het, succes.

Kevin_33

Dat heb ik al eens geprobeerd, dat is het niet

Collin

Kan zijn dat de platen niet helemaal op een lijn staan?
Een klein stukje vooruit rijden en dan nogmaals proberen. Bij m'n vorige auto (ford) ging 't dan altijd goed.

No nuts, no glory!

RMC

Ik krijg sinds vandaag mijn auto helemaal niet meer in zijn achteruit?
Weet iemand wat dat is?

matthew

Vertanding in de bak stuk zou kunnen als jij al de hele tijd krrrak hoort is ie aan het tandjes poetsen en op een gegevn moment is dat ook versleten natuurlijk.
De achteruit heeft ook rechte vertandind en de versnellingen hebben schijne vertanding.
Dus ik denk bak stuk(achteruit)

Paul

Citaat van: RMC op 15 november 2007, 23:41:58
Ik krijg sinds vandaag mijn auto helemaal niet meer in zijn achteruit?
Weet iemand wat dat is?

Is het kabeltje niet gebroken op de pook, wat de blokkering van de achteruit eraf haalt?
Dit kun je zien door de pookhoes omhoog te trekken.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Nick Mattheus

voel je dat dan niet als je dat doet??

bv de weerstand enzovoorts?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev