Advertenties


slot dichte achterklep????

Gestart door Ren? v. Kaathoven, 6 januari 2005, 15:46:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ren? v. Kaathoven

voor de mensen met een gevlakte achterklep:
de kentekenplaat is uit m'n achterklep verwijderd, en het gat is dichtgelast. er komt een elektronisch slot in. dat de klep opent met een druk op de knop.
nu is mijn vraag: hoe hebben jullie het opgelost als het slot weigert??
groeten ren
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

EyesOnly

En daar wil ik even aan toevoegen:

Ik wil ook de sloten in de portieren verwijderen...wat nu als de elektronische ontgrendeling weigert?

Ferdi

daarom hebben sommige mensen zoals popke en ik  ;) daar niet voor gekozen.. en ik spreek uit ervaring  ;D

rombartus

@rene
het beste is denk dat je net zoals een honda een kabeltje trek vanaf je a klep slot naar je voorstoel.
dan kun je hem vanaf daar manual bedienen.
succes groetjes bart

Michel Cijs

Citaat van: Erik van Rijn op  6 januari 2005, 18:54:53
En daar wil ik even aan toevoegen:

Ik wil ook de sloten in de portieren verwijderen...wat nu als de elektronische ontgrendeling weigert?

dan moet je je ruit intikken...........

als je accu leeg is dan kan je kiezen om een voedingaansluiting te maken, kost circa 100 euri, maar een goede voeding kost ook weer ruim 400 euri......

@rene, met een dichte achterklep waarbij het magneetslot niet meer werk ben je denk ik altijd de pineut en dan moet hem gaan proberen te openen vanaf de binnenkant.

ja het leven van een tuner die dagelijks met zijn auto rijd gaat niet over rozen ;D

Bob

Overal is een oplossing voor.  Desnoods het raampje intikken ja. Wie mooi wil zijn moet moeite doen  ;)

Michel Cijs

Citaat van: Bob op  6 januari 2005, 19:32:03
Overal is een oplossing voor. Desnoods het raampje intikken ja. Wie mooi wil zijn moet moeite doen ;)

aangezien mijn auto nu alweer een dikke maand zo goed als stil staat, had ik laatst dus een lege accu (de mijne is heel slecht, komt binnekort dan ook een Optima Yellow top in ;D) maar met zo'n voeding werkt het dan toch wel erg mooi

je kan hem er niet op starten maar wel van buitenaf zonder dat de auto open is ff de accu opladen totdat ie genoeg stroom heeft en direct kan starten :D

maar als de accu echt dood is of er een probleem is met een zekering dan ontkom je idd niet aan een raampje doortikken, hoop dat het niet zover hoeft te komen ooit ';D

EyesOnly

Okeeee ik hoor het al...die sloten laten we lekker zitten ! :)

Ferdi

@ Michel zo'n voeding kost toch harstikke duur...??
de aansluiting krijg ik binnenkort ook om de boel draaiende te houden maar de voeding zelf kun je beter huren lijkt me... ?:-\
en een raampje intikken gaat toch ook niet zo makkelijk als je ruiten zijn geblindeerd? ?;)
tenminste dat zeggen ze... niet dat ik het ga uitproberen... ?;D

Bob

Maar je moet wat hey....... een paar keer flink rammen met een baksteen en de folie begeeft het ook hoor. Of je kan de ANWB bellen met de vraag of zij profesioneel in kunnen breken  ::) :o

Michel Cijs

Citaat van: Michel Cijs op  6 januari 2005, 19:30:12
[als je accu leeg is dan kan je kiezen om een voedingaansluiting te maken, kost circa 100 euri, maar een goede voeding kost ook weer ruim 400 euri......

zo'n aansluiting heb je eigenlijk nix aan als je geen voeding hebt; maar een goede voeding is erg duur ja, 400 euro is wat dat betreft een koopje; meestal beginnen ze daarbij

Ren? v. Kaathoven

we wilden iets gaan proberen met een kabel van een fietsenrem. die zit namelijk al in een stevige slang/buisje en kun je redelijk in bochten leggen. het is de bedoeling dat hij via de originele kabelgoot naar de klep gaat.
maar misschien hebben jullie een betere of simpelere oplossing.

en er komt ook een aansluitpunt voor een externe voeding. maar hoe dik moeten die kabels zijn als je er ongeveer 20-25 A doorheen jaagt?
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

Michel Cijs

haalt wat uit een sloopauto joh, er zijn auto's die dat standaard hebben dus...........

die voeding kan de gem. audioshop perfect voor je regelen  :D 20-25 A is overigens een normale voedingwaarde, prima voor shows en dergelijke  ;D

Tuned

laats op 100% tuning was er een ford cosworth die dat probleem ook had geen sloten en accu leeg half defect, deze jongen had gewoon een stroom draad naar zowel zijn plus en min gelegd van de accu en dan achter de voorbumper bevestigd, even draadjes los en de start kabels er op (vanaf een andere auto)
hielp ook wat, ik zelf ga ook voor de aansluiting en een voeding...

Ren? v. Kaathoven

ik zal eens op de sloop gaan kijken of ik iets gevonden krijg. d'r liggen genoeg japanners die dat hebben.
en ik zal ook eens bij m'n audio-shop gaan kijken en vragen.is dit wat:




REG.HIGH POWER NETV.SPS1540PFC
Artikelnr.: 510062 - 8A

Type SPS 1540 PFC
Uin 230 V
Frequentie 50 Hz
Uitgangsspg. 12 V= (10,8 - 14,4 V)
Uout 3 - 15 V=
Iout 40 A
Vermogen 600 W
Aansluitingen schroef/steekklemmen
Afm. (mm)?
510061 220 x 110 x 310
Gewicht 3,5 kg

en hij is schakelbaar naar 13,8v vaste spanning.
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev