Advertenties

lampje op dashboard

Gestart door vluggejapie, 11 augustus 2007, 17:19:07

Vorige topic - Volgende topic

vluggejapie

Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds kjort een renault megane coupe uit 1996 gekocht(particulier) met g3 systeem.
Als ik vaak rij dan begint ineens het lampje te branden met die soort hartslag, wat heeft dat te betekenen?

Alvast bedankt

groet chris

Birt

Storingslampje van de computer van je auto. Dus ff naar de dealer en uitlaten lezen.

vluggejapie

oke thanxx! ga ik doen!

groetejs chris

Mark_S

Ik krijg die indicator ook bij +/- 145 km/uur. Bij het opnieuw opstarten is die dan ook weer probleemloos. Ook naar de dealer gaan?

matthew

Ja effe laten uitlezen kan nooit gen kwaad natuurlijk,en als het lampje heeftgebrand wordt er 9 van de 10 keer wel een storing opgeslagen.

Mark_S

Ik heb er geen ervaring mee, maar kost dat uitlezen veel geld?

Wendy

Sommige doen het gratis. Ander vragen er geld voor... Ik moest 65 euro betalen

Mark_S

Hoe lang ben je de auto kwijt? En wat gebeurt er dan, doen ze dan een elektronische "reset"geven, waardoor het motormanagement zich weer normaal gedraagd?

Collin

Kwijt?  niet (of je moet em verkopen) ;-)

Ze hangen je auto achter de uitleescomputer met behulp van de plug stekkers die her en der in je auto rondhangen en op die manier het probleemgebied peilen.
No nuts, no glory!

Mark_S

Nee ga hem niet verkopen. Maar ik zou hem wel graag dezelfde dag nog wel mee willen hebben, omdat ik ook nog zit met mijn werk.

Maar ze kijken dus alleen waar het probleem zich bevindt, maar het wordt misschien niet opgelost? (uiteraard afhankelijk van het probleem). Maar het is niet zo dat ze bijvoorbeeld nieuwe software erop zetten en het is klaar en kees?

Mark_S

even update van het is afgelopen. De melding kwam nadat de snelheidssensor niet meer goed functioneerde. Na een bepaalde snelheid kon hij het niet meer op een correcte manier uitlezen. Dinsdag wordt de sensor erop gezet en kan ik jullie gelijk mededelen of het wel of niet is gelukt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev