Advertenties


Helder glas en angeleyes voor PH1

Gestart door Jeroen, 5 januari 2005, 12:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Edgar

En voor de rest van ons. Hebben we mooi nog 3 mnd. om te sparen  ;D

Christian de Vriend

#46
sparen of zomer vakantie centen.

In elk geval,die lampies komen er in ;D
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma


Remco N

Is het aan te raden om deze lampen bij S&K tuning te bestellen of kan ik beter
gewoon bij een leverancier in Nederland kopen, dit i.v.m. garantie, service en betaling.

Daarintegen als ik ze bij S&K bestel heb ik ze op 5 maart binnen...toch?
Heeft iemand (goeie/slechte) ervaringen met S&K ???

peterachterop

S-K verwacht ze de 5e binnen te hebben en dan kunnen ze verstuurd gaan worden maar aangezien er op t duitse forum al een wachtlijst staat ben ik bang dat je dan nog lang moet wachten. Veban stuurde mij een mail waarin ze zeiden dat ze ze eind maart begin april binnen hadden. Ik denk dat je dan beter daarop kunt wachten, als zei ze binnen hebben en je besteld ze gelijk dan heb je ze een paar dagen later al binnen.

Vanuit duitsland is t ook weer duurder om ze te laten versturen.

Remco N

Verd*#$% (sorry) ben ff wezen rekenen, corrigeer me als ik het fout heb:

Lexuslampen chroom E 289,00
Korting bij Veban (RMClubmembers) 15% is dus E 289,00 - E 43,00 (afgerond)
dus de prijs voor de lampen is E 246,00 (afgerond)

.....kosten voor 1 jaar clublid: E 25,00
                    Verlies voor mij E 18,00  :'(

dusss is nu mijn vraag IS MIJN CLUBCARD VAN 2004 IN APRIL 2005 NOG GELDIG?????  :'(

Michel Cijs

uiteraard niet

het clubjaar loopt van januari t/m december daar betaal je contributie voor en in dat jaar ben je lid, het jaar erop niet meer.
als je je clublidmaatschap niet verlengt in januari 2005 dan ben je geen rmc member meer in 2005 en vervallen al je rechten van het rmc lidmaatschap, dat lijkt me logisch en ook fair tov de wel betalende lid, toch  ::)

als je zo rekent zoals jij dan heb je idd verlies gemaakt, de rechten die je het hele jaar als clublid hebt gehad kosten overigens ook gewoon geld, ondanks een hoog ledenaantal is het clubgeld aardig goed gespendeerd verleden clubjaar en wordt er slechts een gedeelte meegenomen naar dit clubjaar........dat zullen de nieuwjaarsreceptiebezoekers ook nog op de presentatie zien  ;)

Wat ik met bovenstaande wil zeggen, lid word je niet alleen voor de kortingen  ;) :D

Remco N



Tuned

laat je toch een lid de lampen voor je kopen?
:D

Remco N

Citaat van: Michel Cijs op 17 januari 2005, 21:55:04
Wat ik met bovenstaande wil zeggen, lid word je niet alleen voor de kortingen ;) :D

Neh (zeg ik uit principe), kan het wel opbrengen, maar h? niet geschoten is altijd mis... ;)

Niels Nederlof

Citaat van: Dave op 17 januari 2005, 22:58:46
laat je toch een lid de lampen voor je kopen?
:D

jonge jonge.....dat is een goed idee :(
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Tuned



Remco N

Daaave, misschien moeten wij maar eens op de koffie ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev