Advertenties


Helder glas en angeleyes voor PH1

Gestart door Jeroen, 5 januari 2005, 12:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

sorry dacht dat veban evolutionparts een sponsor was ze staan wel onder t kopje Clubsponsors.

Michel Cijs

veban mag uiteraard, hij is clubsponsor

ik d8 uit de tekst op te maken dat het om de leverancier ging die chris vermelde; sorry verkeerd gelezen ?;)

peterachterop

Citaat van: peterachterop op  6 januari 2005, 13:33:31
Heb net een mail weer gehad van evolutionparts.


Hallo Peter,
De angeleyes, blijken iets duurder te zijn, namelijk 289.00 in chroom,
299.00 in zwart.
levering in April

Met vriendelijke groeten,

Arjan Stierman

Michel ik had aan t begin al iets geplaats waarin ik al opmaakte dat veban ze kon leveren, sorry voor de verwarring ;)

Dennis Postma

Citaat van: peterachterop op  9 januari 2005, 19:08:06
Dat kunnen we zeker gaan doen. Als we maar bij een en de zelfde leverancier bestellen (evolutionparts).
Dit is toen ook ooit gedaan met de lekuslampen (die nog steeds niet leverbaar zijn :) )

Ik meld me bij deze aan.

* Peter Achterop (heldere versie)

Afhankelijk van wat de prijs word per setje meld ik me ook aan bij dit lijstje, maar dan voor de donkere uitvoering  :D

Edgar

* Edgar Al (heldere versie)

@ Peter mooie achterlichten ;)

Tuned

CiteerIn middelburg zit een leverancier van SK-tuning,voor de gene die in de buurt van zeeland wonen kunnen de lampen hier bestellen

ik laat ze dan gewoon in duitsland bezorgen  ;D

Christian de Vriend

Citaat van: Dave op 10 januari 2005, 09:22:40
CiteerIn middelburg zit een leverancier van SK-tuning,voor de gene die in de buurt van zeeland wonen kunnen de lampen hier bestellen

ik laat ze dan gewoon in duitsland bezorgen ;D

hahaha altijd baas boven baas  :P ;D :D
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

berry_p

dan kan jij toch leverancier worden.  ;)

Tuned

 ::)? ;D

heb ik strax mijn schuur vol met angel eyes, lexus look enz ligge :)

Edgar

En dan alles meenemen naar meetings  ;D

Dennis Postma

#40
Tja was opzich een idee maar het vervelende aan het verhaal is dat Dave vorig jaar afscheid heeft genomen vd club, dus zullen we denk ik maar weinig zien? :-\

Heeft iemand trouwens al ergens foto?s gezien van de angeleyesgemonteerd op een megane (dus geen photoshops)  ??? heb zelf al rond gekeken maar kan ze niet vinden  :-\

peterachterop

Denk ook niet dat je ze al ergens zult vinden want de lampen zijn. SK-tuning heeft op de site staan dat ze pas vanaf 5 maart leverbaar zijn.

Tuned

CiteerDenk ook niet dat je ze al ergens zult vinden want de lampen zijn. SK-tuning heeft op de site staan dat ze pas vanaf 5 maart leverbaar zijn.

;D

naar de automaxx meetings kom ik gewoon alleen de meganeclub meetings maak ik nie meer mee

Ferdi

Citaat van: peterachterop op 12 januari 2005, 15:02:26
Denk ook niet dat je ze al ergens zult vinden want de lampen zijn. SK-tuning heeft op de site staan dat ze pas vanaf 5 maart leverbaar zijn.

dat hebben ze speciaal voor mij gedaan want dan ben ik jarig  ;D  :)

Dennis Postma

En voor mij ook natuurlijk, heeft m'n familie of vrienden mooi de tijd om een setje te kopen voor m'n verjaardag (12 maart)  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev