Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yayo

Leuk om de veranderingen te zien van je auto's.... Ben benieuwd wat je gaat doen met de RS
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

KevinL

Doe je goed man met dat chiptunen xenon is ook erg mooi wil er met de tijd zelf ook 8000k in hebben vind dat blauwe wel mooi.

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Sjors

 :? Wat een grote kier Michel?

Heb dezelfde lampen maar passen perfect. Wel heel crea hoe je het wil gaan doen. Ben benieuwd of het wat word  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Tec.X

Heb jij die grote plastic kap ook  eraf dan? standaard passen ze wel dat klopt maar als je die kap eraf haalt niet meer kijk maar bij mijn project

Sjors

Zo dan dat scheeld dan inderdaad veel....

Mail anders ff met Peter Achterop. Die had ook eerst met kap en nu zonder. Wie weet heeft hij wat tips voor je mocht je er zelf niet uit komen.

Succes ermee  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Tec.X

Bedankt voor de tip maar heb ze al zo goed als klaar ;)

Stefan

Hee Benjamin,

Ziet er goed uit man die stoelen !-! !-!
echt netjes hoor, geeft een dik interieur, mooi ook zo met die race gordels Y Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Mooi hoor Benjamin! Heb je die stoelen nieuw gekocht?

KevinL

Ziet er zeker erg goed uit die stoelen misschien ook al plannen om iets met de achterbank te gaan doen?

Dennis Postma

Knappe zitjes Benjamin, ziet er erg goed uit  _o_

Benjamin Renon

Thanx allemaal. Ja, zijn nieuwe zitjes... Ik twijfel nog of ik de achterbank wil behouden of dat ie eruit gaat. Het is gewoon niet meer te doen om achterin te zitten. Dus ik denk dat ie er wel uitgaat. Maar wanneer heb ik nog geen idee van.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

haha.. Oke... Ik weet namelijk nog dat miko (die met die twee delige motorkap) ook stoelen met rode stiksels tekoop had als ik het mij goed herrinner. :)

Maarre, goed bezig! Ik ben benieuwd naar je volgende plannen!! :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev