Advertenties


RMC Gumball 26 Augustus 2007

Gestart door Michel Cijs, 30 juli 2007, 02:53:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Het is amper te doen alleen maar Nico had zich ook alleen opgegeven dus kunnen jullie misschien samen een team vormen !-!

Jacob

Thanx voor de info, zal Nico ff een pm sturen.

Stefan

hebben we wel allemaal weer netjes de auto gewassen jongens..... o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jacob

Nog niet, zal ergens begin van de avond worden (mij nu net iets te warm)  :)

Reinier Goorden

Is er hier helaas ook bij ingeschoten. Denk dat het belangrijker is dat ik het morgen voor jullie goed voor mekaar heb ;)
Tot nu toe denk ik dat ik alles goed geregeld heb, zal morgen wel blijken of dat ook het geval is 8)7

Stefan

we zullen zien... ;)

vindt overigens dat jij als poets-koning toch wel een glimmende auto moet hebben hoor Reinier..... Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Ja idd, baal er ook stevig van. Hij ziet er nie uit op het moment. Ben zo ontzettend druk op het moment, prive, werk en met de Gumball, er gaat meer werk in zitten dan ik oooit had kunnen denken.

Stefan

nou, vooruit dan, voor deze keer... :q

Maar wel logisch hoor ;) !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Marius

net terug van de gumball.

het was een erg mooie toer,
ook goed geregeld  !-!

Gefeliciteerd Michel

Gr. Marius

Jaap de Jong

Super dag gehad!!  _o_ Nogmaals complimenten voor de strakke organisatie!  !-!
Mijn foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=WG4P3HLS

Reinier Goorden

Ik ben der ook weer.  Y Ben er helemaal mee klaar. Denk dat ik kan zeggen dat we weer een geslaagde meeting gehad hebben. Het weer was ons gunstig gezind en we hebben niemand in de polder achter moeten laten !-! Daar waar ik dacht dat het vreselijk moeilijk zou zijn om niet te verdwalen waren de eersten al veeeeeeeeeel eerder terug dan verwacht. Heel knap hoe er door de meesten is genavigeerd. _o_ Michel gefeli met de eerste prijs Y
Voor jullie allemaal een groot aplaus namens mij, aan enthousiasme was geen gebrek !-!
Ik mag mezelf gelukkig prijzen met zulke vrienden, die voor je heel de middag in de polder ver weg van alles en iedereen gaan staan te posten. Voor hen dan ook HULDE. _o_
Heb ook nog wat foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQR4TIN7
Natuurlijk de discobus :q 8)7


matthew

Zo wij zijn ook alweer even thuis.
Was een geslaagde meeting naar mijn mening.
Ik heb toch netjes de meeste kilometers afgelegd en heb er ontzettend lang over gedaan,maarja we hebben ook hier en daar een keer gestopt om foto's te maken.
Deze volgen vanavond nog en persoonlijk vind ik bij de molen het mooist kijk straks maar.

Reinier alles was goed geregeld,zelfs floor en ik kwamen met de kaartjes als we verdwaald/verkeerd gereden waren toch elke keer weer op het checkpoint  :D :D.
(de relatietest is doorstaan :D :D :D :D :D :D).

Na de meeting zijn we nog met 12 man lekker gaan chinezen/wokken,en het heeft me heerlijk gesmaakt.

Terug naar huis werkte navigatie niet meer en toch in 1 keer goed gereden naar huis ;)

matthew


matthew

Zouden een aantal mensen misschien hun eigen ervaring van de meeting willen schrijven en dit dan naar mijn mailen chocomels@hotmail.com  tnv rmc gumball2007, dan kan ik er 1 mooi verslag van maken voor het clubblad.(het hoeft geen heel a4tje vol te zijn,gewoon samenvatten).

Alvast bedankt.

Gr. Matthew

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev