Advertenties


Advies gevraagd bij aankoop coupe op G3

Gestart door MT, 23 juli 2007, 13:50:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MT

#30
Thanx,

Het is een net bakkie en voor een hele nette prijs gekocht.
De tekortkomingen werden vermeld via de mail voor aankomst dus daar was al geen discussie over. Er zat een nationale autopas bij zodat we de historie konden checken.
Gastank zit netjes ingebouwd op de plaats van het reservewiel en de hoeveelheid wordt aangegeven door de benzinemeter. Dat laatste is ook niet bij alle auto's die we gezien hebben.
Het leer is zwart en er zit nog niet een krasje in.
ABS en airco werken naar behoren.
Versnellingsbak is vrij van kraak.

Alleen de velgjes zijn standaard dus daar moet door de tijd wat anders voor komen.
Het licht van de kilometer/dagteller vinden wij niet zo heel fel, is daar nog wat aan te doen. Het is wel zichtbaar maar met een beetje zonnig weer wordt dat heel moeilijk.
En de motortjes van de achterramen die gaan niet echt soepel open en dicht. (bekend euvel)

Zal morgen eens wat foto's maken en even posten.

Dirc

plasma tellerplaten denk:D

mijn gastank zit ook bij reservewiel idd en de meter via de benzinemeter

MT

Citaat van: Dirc op  3 augustus 2007, 00:13:32
plasma tellerplaten denk:D

mijn gastank zit ook bij reservewiel idd en de meter via de benzinemeter

Het gaat um niet eens om de platen maar echt om de kilometer/dagteller.

Maar mooie oplossing hoor zo!

Marcelo

mijn gas loopt ook via de meter Y

en even over die kilometer teller heb je je verlichting wel op ze hoogst gedraaid???

klinkt goed in ieder geval,

post nog even foto's anders ;)

Gr Marcelo

Dirc

Huh mijn dagtellerverlichting kun je niet draaien.
Ik weet wel dat de mijne ook zwak was. Als je de unit eruit haalt en dan openschroeft en onder de huidige platen kijkt zie je 2 of 3 lampjes. Als er 1 niet brand (bijv testen met condensatortje) dan heb je zwakker licht ja, want t licht van beide lampjes wordt over de hele plaat verdeeld.


MT

Hier ook geen regelbare dashverlichting hoor ;(

Maar goed ik laat het voorlopig wel even zitten zo, mooi voor de winter.

fluissie

he gefeliciteerd beiden met julie aanwinst! (neem aan dat ook jij weleens een ritje ermee maakt!  :P)

en?!, prestaties....zon 1.6 is toch ook nog aardig fel he!
in ieder geval is het belangrijkste dat je nu een nette,onderhouden auto heb !-!

ps geen knop naast die andere knop voor de elektrische koplampen te verstellen? die is als ie er zit om de dash. verlichting te regelen.


groetjes  --




MT

Thanx,

Uiteraard rij ik er ook weleens in. Ik ga echt niks inbouwen in een auto waarin ik net mag rijden :q

En inderdaad geen ander knopje meer naast de hoogteverstelling. Maar zij heeft het nog niet eens door joh dus daar kan ik even mee wachten. We hebben um vandaag zamen eens ff goed schoongemaakt en ik kon het niet laten om alvast tussendoor ff de navigatiecomputer in te bouwen.


Birt

Licht van het dashbord dimt ook als je de lampen aan doet. dus overdag met veel zon de lampen lekker uitlaten werkt ook.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

MT

Licht aan of uit maakt geen verschil het zal dus wel ergens in deze schakeling zitten.




fluissie

netjes!  !-!

ziet er keurig uit! mooie auto

--

Dirc


MT


Marcelo

ja indd,

mooie auto Y

en euh heb jij even mazzel Y SAMEN de auto wassen >:D
dat gebeurt hier niet hoor :D

1 keer samen met me vriendin de auto in de wax gezet nou ze had 2 weken last aan haar arm dus die doet dat nooit meer :q :D

MT

Hahahaha,

normaal reed ze ook in oude gebakkies :D. En dit is toch ff een slag anders Y dus moet ze er ook maar ff meer voor doen. Zelf ziet ze dat gelukkig ook in en ze heeft nu een vriendin die haar auto ook spik en span houdt dus ze kan gewoonweg niet anders meer !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev