Advertenties


vandalisme

Gestart door Patrick26, 22 juli 2007, 13:23:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick26


>:(
Gister nacht hebben ze bij me coupe peur schuim in me uitlaat gespoten
helaas vrij diep dus ken er niet veel meer mee..
heeft iemand misschien toch nog een slim ideetje om het eruit te halen?
heb een DTM demper met van die dubbele schuine pijpjes..

peterachterop

misschien de einddemper eraf halen en dat je dan er beter bij kan komen.

Er wil nog wel lucht door?

klinkt raar maar als er nog een beetje inzit kun je het dan niet uit branden?

Patrick26

Heb geen idee hoeveel er nog in zit...
en me uitlaat is erop gelast en niet te demonteren zonder hem te slijpen
ik was al aan het proberen het eruit te branden met een beedje benzine erin te gieten en dan aansteken.. niet teveel natuurlijk maar de rook die daar vanaf komt is niet meer normaal
ben nu dus maar opzoek naar een standaard uitlaat die zet ik er dan maar voorlopig onder

Mike,

Even serieus, wat bezielt mensen tegenwoordig.. ik heb gelukkig nog nietss meegemaakt, Nock on wood, maar ik zou echt gek worden hoor :x
Renault Megane Coupe. 1.6 16V Zwart 1999.

vdwaldennis

don't break me the back open
###streken

(koltieboy) Dennis Kolthof

Waar moet dat heen tegenwoordig :?
Kan men nou niet van iemands prive dingen afblijven  :neen:
Kijk een grapje is leuk maar dit is geen grapje meer! dit gaat waarschijnlijk weer geld kosten en dan zijn het geen grapjes meer  >:( Maar kun je ook niet proberen met een boor het peur eruit boren en zo het laatste dan eruit branden door auto te laten draaien enzo!! Of zou dat niet mogelijk zijn!!

Rmc_Jelluh

idd gat erin en flink warm rijden daar ken pur niet goed tegen volgens mij...
klote streek ...  evt met een gasbrander ofzo.. lukt dat ??
succes ..

(koltieboy) Dennis Kolthof


Nick Mattheus

misschien eerst is in een doe het zelf zaak gaan zien op zo'n tubes
hier wordt je misschien wat wijzer van  ;)

en ja het is idd kl***g dat ze niet van andermans zaken kunnen afblijven :x

veel succes !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Patrick26

Nou er is al een hoop uit maar de uitlaat word echt heel erg heet erger dan normaal
dus ben bang dat het straks nog in de fik vliegt en het stinkt ook erg in de auto nu.
heb maar besloten om dr een nieuwe onder te laten zetten omdat ik de auto echt nodig heb en zelf geen tijd heb om er een onder te zetten
ben in totaal 130 euro krijt bij een garage hier in de buurt..
valt nog mee maar tis toch weer weg gegooid geld
waarborgfonds kan ik ook wel vergeten heb geen getuigen nix

Timo Zuiderduin

waarborgfonds kent ook een eigen risico van 150 euro.  ;)
en is inderdaad zoals Remko al aangeeft alleen van toepassing bij een aanrijding door een ander motorvoertuig waarbij de naam van de veroorzakende partij onbekend is.

Maar lekkere schijtstreek in ieder geval!

ik zou het er overigens niet met benzine en een aanstekertje uitbranden! Gewoon zorgen dat ie weer voldoende open ruimte heeft dat de gassen er in ieder geval weer uit komen! en dan gewoon ff lekker paar rondjes snelweg rijden, zal er vanzelf wel uitbranden (en het zal wel ff stinken inderdaad!

nadeel van PUR is dat het uitzet, dus als ze het er goed ver in gespoten hebben kan het wel tot vrij ver in je uitlaat zijn gekomen en dat je volledige demper vol zit,... en dan kan je het denk ik wel vergeten!

doe in ieder geval wel even aangifte! wie weet heeft iemand wel iets gezien of hebben ze het ook bij andere auto's in je omgeving geflikt!
(en vraag eens rond in je kennissenkring, vaak worden dit soort grapjes ook weleens door onnadenkende vrienden gedaan)

Henry

flinke lengte boor in je boormachine steken en dan voorzichtig uitboren....en langzaam je boor rondjes laten draaien...

Patrick26

Nou neem gewoon geen risico's dus dr zit al een nieuwe op jammer dan...
en een getuige zag 4 jonge jongens diezelfde avond nog rondlopen die er normaal niet lopen maja daar heb ik nu tog nix meer aan..
nu maar te hopen dat het hierbij blijft ook voor mezelf want als ik het zie dan flip ik echt en dan kenne ze maar beter gelijk een ambulance bellen..
maja hoop dat ze er veel plezier aan gehad hebben  8)7

net als die gast die al die auto's toen ik de fik zette vorige maand weet niet meer waar

MT

Produceerde je auto met de uitlaat niet al teveel geluid?

Zoja, dan zou ik het toch bij je buren zoeken. En dan speciaal bij diegene die in de bouw werkt.

Mensen durven een ander niet meer aan te spreken tegenwoordig en gaan dan vaak over tot dit soort akties om een ander iets duidelijk te maken l-

Waardeloos voor je, zou toch de uitlaat nog wel even proberen te redden op een moment dat je meer tijd hebt. Flink peuren met ijzerdraad tot je er zoveel mogelijk uithebt. In de fik steken dat werkt niet echt daar verbrand ook je absorptiemateriaal mee en produceert dat ding straks alleen nog maar herrie.

Marcelo

nou patrick dat is mooi klote zeg >:(

indd wat MT zegt kan goed kloppen misschien 1 van je buren??

en hou ook de getuigen in de gaten!!

ten eerste hij komt er een beetje laat mee (miss uit schuld gevoel )

en er is uit testen gebleken dat bijv bij brand stighting of vandalisme 9 van de 10 keer de dader staat te kijken.

ik hoop dat je diegene te pakken krijgt!!!

veel suc6 met deze ###streek ;(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev