Advertenties


topsnelheid cabrio

Gestart door Patrick, 21 juli 2007, 19:33:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rs50jochem

Hij zal in theorie wel harder moeten kunnen.. Maar door slijten (ouderdom) kan het vermogen vermindert zijn bijv..

cabriolet

is hier een optie om hem harder te laten lopen

rs50jochem

Bij de garage laten nakijken.. Maar is de topsnelheid zo belangrijk dan..?

Stefan

Uit 98 is dus idd een 8-klepper, de enige 16-klepper uit die tijd was de 2.0-16V

In de loop der jaren kan het vermogen wat afgenomen zijn idd zoals Jochem zegt door slijtage.
Wat hier aan te doen...
NIKS, hoevaak rij jij + 180 dan... :?
(Of een nieuwe auto kopen, kan ook natuurlijk.. :D)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wouter arnouts

heb met 15 inch velgen ook 200 gereden nu heb ik 17 inch en mijn topsnelheid ligt ook rond de 170 a 180  grtz

TrickeY


(koltieboy) Dennis Kolthof

(misschien even offtopic)

Maar hoe kom je er achter of je auto een 8v of een 16v is?
Ligt dat aan het bouwjaar ofzo?
zie vaak mensen het over 8v en 16v hebben nu wil ik wel wete wat ik heb :P

(ontopic weer verder btw) ;)

Paul

Die 18 inch velgen veroorzaken de lage topsnelheid, omdat die een stuk zwaarder zijn dan de orig. velgen.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

rs50jochem

Ja, idd.. De 18Inch zou wel eens de boosdoener kunnen zijn.. Daarbij kunnen ze een stuk grotere rolweerstand hebben en een grotere omtrek waardoor je km-teller te weinig aan kan geven..

Stefan

Precies, je teller krijgt ook een flinke afwijking met 18 inchers

En trouwens, als je in Duitsland mensen wil bijhouden op de snelweg, moet je toch echt een Megane II RS kopen ofzo als je de gemiddelde snelle auto op de duitse snelweg ziet..... -- Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Dan ik dus de duitse autobahn op :D :D

Stefan

ja, jij wel ja..
Met een 1.6e of 1,6-16v ga je het helaas niet redden allemaal.... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

TrickeY

hoe hard kan zown apparaat dan ?

Stefan

wel apparaat bedoel je dan?

1.6e fase I
topsnelheid 184 km/h
acceleratie 0-100 km/h 11,3 s
verbruik binnen beb. kom 9,9 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,9 l/100km
verbruik gecombineerd 7,4 l/100km
CO2 uitstoot 168 g/km

1.6-16v fase 2
topsnelheid 198 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
verbruik binnen beb. kom 9,3 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,6 l/100km
verbruik gecombineerd 6,9 l/100km
CO2 uitstoot 162 g/km

Meg. II RS
topsnelheid 236 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,5 s
verbruik binnen beb. kom 11,5 l/100km
verbruik buiten beb. kom 7,0 l/100km
verbruik gecombineerd 8,8 l/100km
CO2 uitstoot 209 g/km

;)
Gewoon ff gekeken op autoweek.nl
   

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nick Mattheus

is de 1.6 16V zuiniger als de 1.6e??? :?

klinkt wel raar in de oren 8)7 :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev