Advertenties


Lichten

Gestart door paikey, 19 juli 2007, 00:30:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tec.X

ziet er cool uit lijkt me welk wat

Nick Mattheus

idd ziet er goed uit
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

peterachterop

Haha en toch eigenwijs he.

Gerko

Of het politie-technisch mag, week nie cker, maar APK-technisch niet (als je tenminste de blauwe ringen hebt); je mag volgens mij nl geen blauw licht voeren. Bij mijn APK moesten de angel-eyes er ook uit en de originele er weer in; om diezelfde reden. Suc6 ermee kerel!! !-!

Tec.X

nou daar heb ik nog nooit van gehoord

ik hou altijd mijn angel eyes erin nooit last van gehad

Mrtijn

De ringen in de angeleyes zijn ook eigenlijk maar een heeeel klein beetje blauw. Er zitten in ieder geval witte leds is.

matthew

Angel Eyes hebben wit licht wat misschien beetje blauwig kijkt is dus geen apk afkeur.
Wat idd beslist niet mag is je mistlampen ook als angel eye uitvoeren en dan daarmee rijden is overbodig ligt,maar volgens mij mag je heus wel gewoon overdag rijden met stadlicht aan het wordt ook wel markeringslicht genoemd dus je markeerd gewoon je auto is dus altijd nog beter als dat je dan zonder licht zou rijden lijkt mij maar goed.

paikey

ik zag net bij "MichelCoupe 's " op zijn project pagina dat hij nieuwe achterlichte heeft gemonteert en dat
er egt een hele dikke kier zit......aangezien ik volgende maand andere wil gaan kopen wil ik graag weten of
dit bij alle achter lichten zo is...????

deze gaan het worde:


is dat bij deze dus ok zo ????? :?

Stefan

nee, is alleen zo als je de plastic kap eraf haalt
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

®megane_cabrio®

ik heb bij 100% tuning achterlichten voor de megane phase 2 gekocht
bij rb cartuning ( tof dat je helpte met uitleg met aansluiten maar kom toch langs :P )
maar wie kan mij vertellen hoe ik het beste de glazen kap kan verwijderen....
en zijn er voor de cabrio phase 2 ( mistlampjes rond de nummerplaat ) ook in lexus/helderen of niet zo ja waar kan ik die bestellen ????

matthew

De mistlichten zijn wel in het wit verkrijgbaar ik weet alleen niet waar maar ik heb een keer een foto voorbij zien komen met een coupe of cabrio die dat had.

Kenny Mattheus

www.k-tecracing.com 
Hier hebben ze witte kapjes voor de achtermistlichten.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

®megane_cabrio®

staan er niet meer bij  l-

paikey

Ik heb gister me (zwart)lexus achtelichen geplaatst zonder moeiten passen goed!
Alleen die kapjes aan de binne kant gaan nie meer terug omdat er 1 van de fittinge tegen zit en het schroefje waar ze normaal aan vast geschroeft worden is te kort......wat nu??
Hoe hebben jullie dat gefixst of is dit alleen bij mij het geval?

gr paikey

Tec.X

ik heb het zelfde probleem hot schroefje is tekort

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev