Advertenties


Het VAKANTIE topic deel 2

Gestart door Jan van Heteren, 18 juli 2007, 19:37:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Citaat van: avmj op 21 juli 2008, 17:13:38
Ik vlieg er vandoor richting Rhodos. Tot over 2 weekjes allemaal  !-!.

en een andere quote

Citaat van: www.nu.nlHotels geëvacueerd op Rhodos
Uitgegeven: 25 juli 2008 19:30
Laatst gewijzigd: 25 juli 2008 20:13

ATHENE - Op het Griekse vakantie-eiland Rhodos is een grote bosbrand opgelaaid die eerder nog onder controle leek. De brandweer heeft drie hotels bij Lardos, niet ver van de antieke stad Lindos, geëvacueerd.
De panden worden niet direct door het vuur bedreigd, maar dikke rookwolken hebben inmiddels het gebied bereikt, aldus de autoriteiten vrijdag.
De brand woedt in het bergachtige midden van Rhodos en heeft daar al minstens 3000 hectare bos en landbouwgrond in de as gelegd. De brandweer wist een nabijgelegen dorp maar ternauwernood te redden.
De Europese Unie zijn de lokale reddingsdiensten te hulp geschoten. Onder meer Italië en Frankrijk stuurden blustoestellen naar het eiland.
Ook op het vasteland van Griekenland brak opnieuw brand uit. Bij de westelijke havenstad Patras ontruimde de politie uit voorzorg een hotel en twee campings bij het strand van Lambiri.
Ook ontstonden kilometerslange files op de snelweg tussen Patras en de hoofdstad Athene toen die vanwege de rook werd afgesloten.

Hoop voor Alex dat ie z'n vakantie niet in rook op ziet gaan......
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Klaas

zometeen lekker naar 12 dagen zuid frankrijk !-!, waar precies weten we nog niet..zien we daar wel.. de coupe gaat helaas niet.. te weinig ruimte :d

Laurens Klein

misschien zie je me wel rijden. Ga volgende week terug naar Frankrijk. Tussen Lyon en Marseille. Zit nu nog in ENgeland voor me studie(wel met de megane). En rij volgend weekend terug vanuit GB naar Frankrijk.

cabriolet

zondag is eindelijk de dag dat ik lekker in een vliegtuig zit (11uur l-)

Dennis Postma

En waar gaat de grote reis naar toe?  8)

Alex Verloop

Citaat van: Tim op 26 juli 2008, 01:14:22
Citaat van: avmj op 21 juli 2008, 17:13:38
Ik vlieg er vandoor richting Rhodos. Tot over 2 weekjes allemaal  !-!.

en een andere quote

Citaat van: www.nu.nlHotels geëvacueerd op Rhodos
Uitgegeven: 25 juli 2008 19:30
Laatst gewijzigd: 25 juli 2008 20:13

ATHENE - Op het Griekse vakantie-eiland Rhodos is een grote bosbrand opgelaaid die eerder nog onder controle leek. De brandweer heeft drie hotels bij Lardos, niet ver van de antieke stad Lindos, geëvacueerd.
De panden worden niet direct door het vuur bedreigd, maar dikke rookwolken hebben inmiddels het gebied bereikt, aldus de autoriteiten vrijdag.
De brand woedt in het bergachtige midden van Rhodos en heeft daar al minstens 3000 hectare bos en landbouwgrond in de as gelegd. De brandweer wist een nabijgelegen dorp maar ternauwernood te redden.
De Europese Unie zijn de lokale reddingsdiensten te hulp geschoten. Onder meer Italië en Frankrijk stuurden blustoestellen naar het eiland.
Ook op het vasteland van Griekenland brak opnieuw brand uit. Bij de westelijke havenstad Patras ontruimde de politie uit voorzorg een hotel en twee campings bij het strand van Lambiri.
Ook ontstonden kilometerslange files op de snelweg tussen Patras en de hoofdstad Athene toen die vanwege de rook werd afgesloten.

Hoop voor Alex dat ie z'n vakantie niet in rook op ziet gaan......

Net terug van me holidays en heb me super vermaakt met me meissie ;). Nergens last van gehad, alleen veel vliegtuigjes over zien komen met ladingen water :P.

Zal van de week wat leuke pics posten

Tim

Kijk, dat is goed om te horen:) welkom terug :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Timo Zuiderduin

Ik zit voorlopig nog wel een tijdje hier in Costa Rica!
geweldig land, geweldige natuur en leuke mensen!

Helaas vandaag ff een dikke tropische regenbui op ons dak dus dan maar ff in een internetcafe hangen en mijn tijd doorbrengen.

Groeten vanuit central America!

Pura Vida!!!!

Michel Cijs

voor het eerst in 2 jaar sind NU weer eens zomervakantie
dit weekend op naar het land wat blijft trekken ;) Frankrijk!

Niels van Dijk

Fijne vakantie alvast !-!
Dat word dubbel genieten :q

Tim

Gelukkig is Frankrijk niet zo groot ;)

Waar ergens in Frankrijk (of bang voor club stalkers?)?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

jivecar

Ik mag bijna, nog paar weekjes wachten.
Nog mensen die naar Italië trekken?
De RMC(abrio) gaat iig mee :)

Dennis Postma

Nog 4 dagen werken jongens en dan gaat deze toch echt van z'n vakantie genieten  !-! 8)

Tim

Lekker vooruitzicht!! Duitsland was het toch waar jullie heen gaan?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Floortje

Morgen een dagje vrij en dan Vrijdag nog een dag werken en dag ik toch echt ook even vakantie houden en 15 augustus naar de zon toe  :) :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev