Advertenties


Het VAKANTIE topic deel 2

Gestart door Jan van Heteren, 18 juli 2007, 19:37:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

yamf

Zooo.. het is al een tijd geleden dat ik hier op het forum ben geweest.. :shame:


even mij verhaal kwijt over 1 week vakantie in Belgie.. De klinge..

Ik ben blij dat ik terug ben van vakantie.. de laatste dag was echt *%$#@#

We zijn met 2 auto's gegaan naar Belgie.. met de familie.. erg gezellig  :)

maar goed.. vorige week vrijdag ging het mis.. de auto van mijn vader heeft het begeven..  l-
de startmotor was doorgebrand.. en hij moest gesleept worden naar huis. Er zat waarschijnlijk een
kortsluiting tussen de dynamo en de startmotor.

Nou.. we zijn naar de camping gegaan en we dachte.. Het is niet erg.. we hebben nog een auto
om in ieder geval terug te komen, ik heb een vriend gebeld die ons kwam helpen.. nou.. we
komen bij de camping en mijn zus ging haar auto halen, ze kreeg haast een hartaanval!
3 banden waren met een mes lek gestoken.. er zatten flinke gaten in  >:(
Ik begrijp niet dat mensen dat zomaar kunnen doen! echt triest!  :x


banden service gebeld en alle 4 banden laten vervangen.. fijn!  :neen:

TrickeY

damn, zat niet mee dus :S.

wat een kastanjes he die dat doen!!! echt erg

heb je wel wat positiefs meegemaakt op vakantie dan ? :)

yamf

Ja.. verder was het gelukkig wel oke.. lekker in de zon gelegen en heerlijk gewinkeld..  Y
ow.. ja.. en ik heb de hele serie Harry Potter gezien  :q




Timo Zuiderduin

Back from Egypt!!

Het is heerlijk geweest daar!
volop zon elke dag graadje of 45 en sávonds zakte de temperatuur naar 35 graden.
we hadden een hotelletje geboekt maar daar aangekomen bleek het hotel ook een stuk of 8 villa's te hebben en in 1 daarvan werden wij geplaatst, niet verkeerd dus!

Quadracen in de woestijn, jeeptochten door de woestijn en kameeltochten gedaan.
en natuurlijk ook gesnorkeld en me kapot geschrokken toen er een zeer grote Murene langs me zwom.

s'avonds de terrasjes en het uitgaansleven verkend o.a. Pacha en Little Buddha waar we als VIP binnen werden gehaald doordat de eigenaar van die Toko een neef was van een gids waar we mee opgetrokken zijn aldaar.
en verder natuurlijk menig uurtje doorgebracht in het zwembad wat bij ons in de achtertuin van de villa lag.

kortom,.. een leuk, luxe en toch avonturistisch vakantie'tje geweest! helaas niet meer gedoken omdat ik tijdens het snorkelen al enkele keren dieper zwom en flinke pijn in mijn oren kreeg door de druk!

nu weer terug maar helaas heeft Annechien een flinke koorts te pakken gekregen door de Airco's in vliegtuig/jeep/bussen/slaapkamer. hopen dat ze snel opknapt aangezien we nog 1.5 week vrij hebben voordat we weer aan de slag moeten.

renault freak

nou ik ga 21augustus naar egypte met mn vriend  :)

Timo Zuiderduin

waarheen ga je precies? Sharm el Sheik?

Nils

Ben ook weer een week terug uit Sharm el Sheik, was super en herken de verhalen van Timo  8)

Yayo

Veel zijn al weer terug van vakantie en hebben mij al die tijd jaloers gemaakt maar dan mag ik nu eindelijk zeggen dat ik morgen naar Bulgarije vlieg. Met me vriendin om daar 15 dagen van de zon te genieten (hoop ik). Ik hoop dat ik sterker ben als de MeganeForum verslaving.... zoniet duik ik af en toe een internetcafé binnen.

Mensen tot over 15 dagen  --
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Timo Zuiderduin

Veel plezier daar  !-!
en ach,.. 15 daagjes zonder Meganeforum kan best wel ff lekker zijn hoor, zie je ook nog eens wat anders van de wereld!! :D

en mijn vakantie mag dan wel voorbij zijn,... maar als alles goed gaat zit ik in de Herfstvakantie alweer in Aruba. :q

Dirk Kuipers

En weer terug uit Rhodos. Nu eerst maar even bijlezen. :P

renault freak

dinsdag eindelijk 15 dagen naar egypte  :)
dan zijn we weer een week thuis en hebbe dan weer een weekend weg met de familie  ;) van 14 tot 17 september  _o_

Yayo

Het is hier weer verdomd koud....... Kom je net terug uit Bulgarije waar het vanmiddag nog heerlijk 30 graden plus was krijg je dit voor je kiezen.... Nou ja nu lekker in me warme bedje de vele ongelezen berichten door spitten.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Timo Zuiderduin

wees getroost, overdag is het aardig uit te houden. (maar verwacht geen 30 graden).
het is goed weer om met een zomerjasje een terrasje te pakken (mits uit de wind).

veel plezier met het bijlezen!

matthew

Zo dames en heren floor en ik zijn er even een weekendje tussen uit   --

Flock

Veel plezier samen!  !-!

Hier nog 4 uur en dan een WEEK vrij  _o_
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev