Advertenties


Het VAKANTIE topic deel 2

Gestart door Jan van Heteren, 18 juli 2007, 19:37:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Pfff,.. vanochtend weer thuisgekomen uit Central-America.
3 weken lang getrokken door Costa Rica, Nicaragua en Panama.

Hadden helaas op de vlucht terug naar huis problemen met het vliegtuig waardoor we de luchthaven van Miami niet mochten verlaten.
dus dan nog maar een dagje extra aan de vakantie geplakt en even een biertje in Miami gedaan.

JanJ

Hier zijn we ook weer terug uit het zuiden van Spanje (Alcossebre).

De CC heeft zich probleemloos gedragen gedurende deze ca. 4000 km in 2 weken  !-! .

Gr, Jan.

Tim

Dat mag je toch wel verwachten dat een auto 4000km zonder problemen rijd? of is dat voor megane wel speciaal ;)

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Laurens Klein

mijn megane heeft het in 3 weken met 6000 km ook perfect gedaan. Ben weer trots op hem!!! Vandaag teruggekomen uit Frankrijk. Alleen het weer in NL is wel een reden om volgend jaar weer terug naar het zuiden tegaan

Stefan

Citaat van: Tim op 17 augustus 2008, 22:00:30
Dat mag je toch wel verwachten dat een auto 4000km zonder problemen rijd? of is dat voor megane wel speciaal ;)

Je zou bijna zeggen van wel ja... :q :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JanJ

Tsja..........................we hebben de CC nog niet zo lang en er waren ook niet héél veel gegevens van bekend, dus je weet maar nooit.

Als ik zoiets had gehaald met een Japanner had nu de vlag uitgehangen  :q :D  :P .

Citaat van: Stefan op 17 augustus 2008, 23:55:34
Citaat van: Tim op 17 augustus 2008, 22:00:30
Dat mag je toch wel verwachten dat een auto 4000km zonder problemen rijd? of is dat voor megane wel speciaal ;)

Je zou bijna zeggen van wel ja... :q :D

Stefan

haha, grappenmaker ben jij he...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JanJ

Was niet rot bedoeld hoor  :neen: maar als je een auto nog maar net hebt en je gaat er een paar 1000 km mee op stap is het toch wel spannend, vandaar............

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

#114
hier weer terug naar 10 prima Franse dagen in een voortreffelijke spaanse auto; ging heerlijk die ruim 3000 kilometers Y




hier op de top van de col d izoard 2300 meter ongeveer........

Decepticon#1

Wie van jullie is trouwens wat bekend met vakanties in Noorwegen? Ik wil volgend jaar graag die kant op. Loekie en ik hebben de Atlantische/Middellandse Zeekust nu wel even gezien. Misschien zijn er mensen met tips over plaatsen/campings etc.

Dirk Kuipers

Ik ben er toen ik jong was geweest. 2 keer. Wij trokken door heel Noorwegen en Zweden en stonden dan een dag of 3 a 4 op elke camping in een trekkershut.
Ik weet niet zoveel meer van de campings maar weet wel dat die vakanties toen erg veel indruk op mij hebben gemaakt. In de korte broek in de sneeuw van 2 meter hoog en het bezoeken van fjorden en gletsjers was erg mooi.
Als je van vissen houd zou ik zeker een hengel mee nemen. In de havens kun je dikke kabeljouw vangen en in de rivieren daar kun je ook leuk vliegvissen.

Echt op het strand liggen was er bij ons niet bij trouwens...

Misschien heb je er iets aan. ;)
Persoonlijk vind ik bv Oostenrijk in de zomer ook erg leuk. Toch ietsjes warmer, maar wel een andere sfeer dan de normale strandvakanties. :)
Naja, succes ermee.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Haha... Ja sorry.. Ik bedoel, echt jong... jaar of 10 en daarna jaar of 12.. :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev