Advertenties

katalysator megane coupe of gewone megane

Gestart door Maarten v E, 16 juli 2007, 20:06:50

Vorige topic - Volgende topic

Maarten v E

Hallo,

kan iemand me vertellen of er verschil zit in katalysatoren van verschillende megane;s van 97?
Heb een beetje ruzie met de kwikfit. vorig jaar september kat laten vervangen, nu weer kapot. ik terug naar de kwikfit, nee meneer geen garantie dat krijg je bij die auto's en je zult wel te hard gereden hebben.
Na veel gez**k gescheld en gedreig van de kwikfitmeneer (ga er maar mee verder wij kunnen heel ver gaan zei ie letterlijk) zijn we er over uit gekomen dat ik de kat wel vergoed zou krijgen( wel zonder verdere garantie) en een wiellager wat ik ook in september daar heb laten vervangen en wat dus nu ook al weer kapot was niet vergoed zou krijgen.  Reden van het wiellager dat het binnen 7 maanden kapot ging was: je hebt te grote wielen voor de auto erop liggen.

Maargoed ik een nieuwe kat eronder gekregen en naar italie gereden. wel nog even laten checken bij een garage omdat ik allemaal kloenkjes hoorde.  Blijtk nu doordat de kat zo gemonteerd zit, dat mijn pijp aan de onderkant flink tegen de schakelstangen en bodemplaat aanrammelt.
meneer van de garage denkt dat deze kat van een ander type megane afkomstig is. er zit een raar bochtje in de pijn die de middenpijp dwingt om scheef te moeten gaan

nog wat foto's om het wat te verduidelijken:

kan iemand me hiermee helpen want ik wil wel, als ik er werk van ga maken weten wat ik ze moet vertellen

groeten

maarten

vdwaldennis

NOOIT meer naar de Kwikfit gaan want er is altijd gezeik mee.
Ik heb de Kwitfit nog nooit bezocht omdat ik er altijd klachten over hoor: in Deventer, in Apeldoorn en nog meer.
Er zullen vast wel een paar goede tussen zitten, maar ik snap niet dat ze nog bestaan

MB82

Over welke motor hebben we het hier? Kijk anders even op www.hbase.nl of www.partsbase.nl. Daar staan ook meestal plaatjes bij de onderdelen, kan je vergelijken. De katalysator van mijn 1.6e zag er al wel anders uit voor zover ik kan zien.

ForeverYoung

Onder mijn 5deurs megane met 1.6e zat dat rare bochtje d'r ook niet 8)

Maarten v E

Nooit meer naar de kwikfit gaan dat is een ding wat voor mij wel duidelijk is. het is een coupe 1.6e uit 97

ik heb vandaag een brief gestuurd naar het hoofdkantoor, ben benieuwd wat daar uit gaat komen

gr
Maarten

Rmc_Jelluh

ben geen fan van de kwik fit laatst program op tv.. hadden ze de schokbreker los gemaakt en nog wat dingetjes..
toen laten controleren kwik fit was slechtste moest alles nieuw op etc . bij andere garage was het zelfs service gewoon vast gezet nadat ze gezocht hebben wat het was..
wel erg snel dat die spullen kaduk zijn ..

Marcelo

ik zou gewoon voor een second opiniun naar de renault dealer gaan!!!

deze kunnen met zekerheid zeggen wat er wel en niet klopt.

ik heb ook geen goede ervaring met kwik-fit,
1 keer was een homokineet stuk van de golf bij hun was ik veel geld kwijt,
ik heb hem ergens anders gehaald voor de helft,
en wou ik door hun onder laten bouwen en dat deden ze niet omdat ik hem daar niet gekocht had :?

maar veel suc6

ik heb even gekeken maar bij mij zit er niet zon rare bocht in  :neen: ik rij coupe 1.6 16v

groet, Marcelo

RSvTergouw

Zeker Kwikfit Amersfoort-noord. Zijn ook van die oplichters. Je kunt beter naar Euromaster gaan

Niels van Dijk

Citeeren wou ik door hun onder laten bouwen en dat deden ze niet omdat ik hem daar niet gekocht had

Dat doen ze bijna nergens, dat is hetzelfde als je bij de friettent aankomt met je eigen friet om te laten bakken o-) :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev