Advertenties


Uitlaat-vraagje

Gestart door ilonar8, 2 januari 2005, 13:44:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ilonar8

Ik heb een vraag,...mijn uitlaat is aan vervanging toe.
Weet iemand mij misschien advies te geven? Ik ben op zoek naar een uitlaat met een subtiel
geluid, dus geen hard gebrom etc. Ik wil geen imitatie...het mag best remus zijn ofzo.

Alvast bedankt? :D

Groeten Ilona

wess

dan zou ik niet voor een remus gaan als je een subliem geluidje wilt

Decepticon#1

Sebring is ook een hele fijne optie!  :D

Greetz,

Peter

Stefan

Citaat van: wess op  2 januari 2005, 13:53:42
dan zou ik niet voor een remus gaan als je een subliem geluidje wilt


Normaal gesproken produceren Remus uitlaten ongeveer 2db meer als een standaard demper, het geluid zal dus wel iets anders zijn maar niet zo erg dat je de hele straat wakkermaakt.
Remus zou dus goed kunnen als optie, maar zo zijn er wel meer merken.
Het is maar net wat je zelf een lekker geluidje vindt.........
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wess

ik heb zelf een sebring en ben daar wel tevreden mee :D

RikRace

Ik heb ook een Sebring (zie foto), en deze bevalt me prima. Maar ik zit er over te denken om m'n middendemper te vervangen door een rechte pijp voor iets meer geluid. Maar deze Sebring geeft een subtiel sportuitlaat geluid.



Groeten,

Rik
-RENAULT-SPORT-

Stefan

Bijvoorbeeld :D

Ik krijg zelf volgende week een Magnex einddemper van EPS, da?s weer andere koek.
zoals ik al zei, het is maar net wat je zelf mooi vindt, wil betalen, lekker vindt klinken,enz.. ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Kasteel

zou iig geen japstyle overwegen, als je een beschaafd geluid wilt...

Michel Veltman

ik heb een japstyle einddemper maar geluid is nog best beschaafd hoor zonder silencer (wel nog alles standaard voor de rest..) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Kasteel

hmmz, mijn ervaringen zijn anders :P, kende nog niemand met een stille japstyle, vandaar dat ik het zei, maar de meeste zijn iig nog db's scorers :)

EyesOnly

Citaat van: Michel Veltman op  2 januari 2005, 20:33:29
ik heb een japstyle einddemper maar geluid is nog best beschaafd hoor zonder silencer (wel nog alles standaard voor de rest..) :D
Nou.....beschaafd......valt ook wel weer mee hoor :P

ilonar8

Bedankt voor jullie reacties. Zo te lezen moet ik niet voor een Remus gaan.
Ik wil idd gewoon een subtiel geluid. Niet dat je me een aantal straten verderop aan kunt horen komen :P

Hoeveel betaal je ongeveer voor een Sebring-uitlaat?

Michel Veltman

Citaat van: Erik van Rijn op  2 januari 2005, 21:51:22
Citaat van: Michel Veltman op  2 januari 2005, 20:33:29
ik heb een japstyle einddemper maar geluid is nog best beschaafd hoor zonder silencer (wel nog alles standaard voor de rest..) :D
Nou.....beschaafd......valt ook wel weer mee hoor :P

ey niet overdrijven jij ;D  :o
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Citaat van: ilonar8 op  3 januari 2005, 08:55:04
Bedankt voor jullie reacties. Zo te lezen moet ik niet voor een Remus gaan.
Ik wil idd gewoon een subtiel geluid. Niet dat je me een aantal straten verderop aan kunt horen komen :P

Hoeveel betaal je ongeveer voor een Sebring-uitlaat?


Ligt er natuurlijk aan welk model en bij welke leverancier, maar ik denk zo tussen de 250 en 300 euro voor een einddemper
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Heb een universeele einddemper van autostyle, verder is de uitlaat helemaal standaard en vind persoonlijk dat er een heerlijk geluid in zit  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev