Advertenties

Uitlaat-vraagje

Gestart door ilonar8, 2 januari 2005, 13:44:13

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

ja, dat kan ook natuurlijk Dennis :D
Ik geloof dat je dan wat goedkoper uit bent ???
Ergens tussen 150 en 200 Euro ofzo :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Erik22

Hoi,

ik heb zelf een sebring 2x90 rond onder mijn megane hatchback, zit een leuk geluidje in maar niet te, kosten 325 euro inclusief montage. succes ermee

erik

Dennis Postma

Citaat van: Stefan op  4 januari 2005, 19:07:30
ja, dat kan ook natuurlijk Dennis :D
Ik geloof dat je dan wat goedkoper uit bent ???
Ergens tussen 150 en 200 Euro ofzo :D

Was dit ongeveer kwijt incl montage maar ja dat heeft een reden? ;) in de autostyle staan ze iid wel voor ongeveer die prijs  :D

Stefan

jaja,

ik weet wat je bedoeld Dennis...... :P
zat ik toch in de goede richting qua prijs :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edgar

Ik heb een dubbel DTM van raceland en zonder de middendemper en/of de katalysator heeft ie een donker redelijk zwaar geluid maar niet hinderlijk pas als je 1 van de bovenstaande onderdelen verwijderd dan word het echt herrie (bij mij is ook de middendemper weg) ;D Bij hoge toeren veel herrie bij normaal rijden 120/130 maakt ie niet veel meer geluid in de auto als de standaard demper. En dat is zonder middendemper, dus als je deze laat zitten valt het geluid alles mee.

Ik was kwijt voor de demper ?78

Voor montage rekenen ze ong. tussen de ?50 en ?125.

PS Raceland heeft meerdere modellen ook enkel rond etc.

www.raceland.ws

Wouter

Zou toch ook nog de Remus overwegen ;) Heb deze ook en ben zeer tevreden. Zeker niet te hard en toch een mooie donkere brom. Erg beschaafd. Ik was 250,- kwijt voor een ronde 100mm dikke!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

ilonar8

Ik ben uiteindelijk ook voor de Remus gegaan haha.
Toen ik em maandag onder mn auto had laten zetten, werd mij verteld dat hij nog doorgebrand moest worden.
Dat ie b.w.v. even 'ingereden' moest worden.
Ik heb er nu zo'n 200 km mee gereden, maar nog is het geluid minimaal.
Bij hoge toeren hoor je alleen een zacht gebrom...kan dit kloppen?

Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat hij een fatsoenlijk geluid maakt?

Kawing [Real-One]

Citaat van: ilonar8 op 14 januari 2005, 08:41:31
Toen ik em maandag onder mn auto had laten zetten, werd mij verteld dat hij nog doorgebrand moest worden.

Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat hij een fatsoenlijk geluid maakt?

reken maar ongeveer een jaar inrijden...

Erik22

Hoi,

Het ligt eraan hoeveel je er mee rijdt... Ik rij ongeveer 300 in de week denk ik.. De uitlaat zit er nu ongeveer een maandje of 5 onder en hij maakt duidelijk stukken meer geluid. Zoals ze mij verteld hebben komt er steeds meer geluid in.

greets,

erik

ilonar8

Zo, dat duurt nog best lang zeg! Pff, had ik echt niet verwacht.
Ik rij ongeveer 400 km per week...zal het bij mij ook denk ik wel een half jaar duren minimaal.

Haha, mijn vriend heeft er gister even naar geluisterd en volgens hem rij ik als een oud wijf omdat
hij na een week nog steeds zachtjes bromt. Haha, dit kan ik dan meteen tegen hem zeggen!? ;D :D

peterachterop

Op de home pagina van autostyle staat nu de universle demper maar dan voor een selekte groep autos zodat er niet meer gelast hoeft te worden.
Alleen nog niet voor de megane. :'(

cornelis

ik zet het hier maar ff neer? :P
wie heb voor mij ff een einddemper te leen :-[
de mijne is naar de kl**te en hij moet binnen kort naar de keuring
en wil er met de zomer een heel ander uitlaat systeem eronder hebben ;D
dus wie heb er nog 1 voor mij ?

ilonar8

Is dit normaal?

Als ik naar achter rij, hoor ik me toch een hard gegorgel uit mn uitlaat komen!
Ik schrik daar best van...want geloof me het is echt niet zachtjes.
( ik heb het alleen met naar achter rijden, veel gas of weinig gas het maakt niet uit... dat geluid maakt hij voor de duidelijkheid niet altijd, maar naar mijn idee wel vaak genoeg )? :-\

peterachterop

Ik zou niet weten waar dit door zal kunnen komen maar ik had het op mijn vorige auto ook.
Dat was een VW Polo met een ovale dtm uitaalt en die gorgelde ook enorm maar ook als je rustig in zn 2 ging rijden.

Joost-cabrio

Citaat van: ilonar8 op 14 januari 2005, 08:41:31

mm ik heb de devel er nu ongeveer een goede 1,5 maand er onder zitten en eergisteren de midden demper verwijdert, maar ik hoor toch al een lekker geluid, ondanks dat ik weet dat het echte geluid nog moet komen, en wat rij ik een goede 150 km per week.
Als hij voor deze zomer maar los is de einddemper dan want dan gaat de kap er af :P

mzzl joost ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev